I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

SI WORKAHOLIC!

Apa itu WORKAHOLIC???? alaaaa....i'm pretty sure you guys know what does WORKAHOLIC means right? oklah...for those yang tak tau ape maksud perkataan yang sebut sebut, dengar dengar bunyi macam holicks holicks tue kan? holicks sedap di minum. tapi WORKAHOLIC nie tak boleh minum yer....maksud WORKAHOLIC ialah senang cakap aku panggil orang kuat bekerja atau lebih best giler kerja! haaaaa.....faham dah kan?

ok..ape aku nak cerita sebenarnya nie kan? nak cerita pasal encek boyfriend aku nie yang workaholic giler! serious tak tipu! encek boyfriend nie sangat la workaholic doe...bila da kerja, jangan la aku nak kacau.....ecececece....yeke?? biarlah rahsia! but i swear i missed our previous moments.... T_T kenangan lalu yang indah sangat! sekarang tak indah ke? sekarang nie pon indah..tapi indahnye da lain.....huhuhhu....ok ok...stop being jiwang karat irna! =.='

tak caya ek aku cakap encek boyfriend workaholic?ok ok..meh nak tunjuk!

ok...nie bilik encek boyfriend!
see....macam tongkang pecah kan?
baju bertaburan sana sini....workaholic giler sampai tak sempat kemas bilik...

ok! aku TIPU! tipu ape? tipu cakap encek boyfriend tak kemas bilik! ok...tue memang bilik encek boyfriend!dia MMS gambar tu kat aku! aku tak tipu dia memang workaholic yet dia tak pernah sepah bilik sampai macam tue! dia seorang yang suka kan kekemasan!dia selalu kemas bilik and make sure bilik dia kemas dan barang, baju semua tersusun rapi!

cakap kemas, da tue nape barang bersepah macam tongkang pecah???? ok!ni cerita yang menyakitkan hati!ini kerja PERAMPOK a.k.a PEROMPAK yang aku klasifikasikan sebagai PEROMPAK yang WORKAHOLIC plus BANGANG, BODOH etc!memang tak selamat hidup kau perompak! orang lain berhempas pulas kerja carik duit, kau senang senang je curik barang orang kan???? wtf!!!! memang kau mati perut hijau nanti tau! makan duit haram!

dari barang yang dia curi, macam si perompak nie drug addict atau mungkin buruh kasar a.k.a pendatang yang kerja kat construction site depan apartment encek boyfriend! antara barang yang hilang perfume, hair gel,jacket, baju, kasut kerja, sandal,rice cooker, jug kettle, duit bersama tabungnya sekali dan ape lagi aku lupa! tue yang encek boyfriend perasan!yang tak perasan tak tau lagi! sebab encek boyfriend takde masa nak check lagi disebabkan kebizian dia terpaksa menghandle beberapa big program this month! rumah pon masih tunggang langgang sebab tak sempat pon nak kemas, asyik kena panggil mengadap Tuan Big Bos siang malam. OMG! pity him!

serious aku nak sumpah seranah perompak tue! pastue rasa macam nak santau dia jugak! biar kau mati dengan ngerinya!padan muka!memang tak selamat hidup kau perompak!moga kau dibagi pengajaran yang setimpal dengan kelakuan kau menyusahkan hidup orang lain! paling encek boyfriend sedih, 2 jacket yang dia baru beli aritu! aku pon sedih! sebab one of the jacket, couple jacket yang encek boyfriend beli time kat KL aritu kat UNIQLO....dia sayang sangat jacket tue... :'( jacket tu banyak jasa kepada encek boyfriend. its comforting encek boyfriend on the long journey back to KK every weeks! aaarrggghhhh!!!! SIAL la kau perompak! go to HELL la kau!

luckily pagi tue encek boyfriend tergerak hati nak bawa lappy dia pegi office! naseb baek!kalau tak abes dengan lappy encek boyfriend dia angkut! BODOH  la kau manusia perompak!ok..aku da start emo! nak stop dulu..karang banyak lagi aku sumpah seranah perompak tue....silap silap masin mulut aku, dia mati katak juga hari nie kena langgar treler! naseb baek hati aku masih baek! moga dibukakan Tuhan hati kau untuk bertaubat! sudah sudah la melantak duit haram! tak aman kau mati nanti!

x    o    x    o
kesian encek boyfriend kesedihan.....
bagusnya kalau aku bole berada di sisi dia sekarang nie 
T___T





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...