I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

BILA MANUSIA SAKIT MENTAL

waaaaaa....petang petang macam nie nak santai santai depan baby acer kesayangan! check email. then dapat notification ade question kat Formspring den! jum jum pegi check!

sekali ntah malaun mane terjah Formspring aku, tak bagi salam semua...aku rasa malaun nie memang da takde keje..sebab tue dia sengaja mencari pasal! silap la babe! aku takde masalah dengan mane mane orang...aku rasa kau memang malaun tak bertamadun! gamaknye kau nye hobi memang mencari pasal dengan orang kot kan? dasar mulut puaka! :)


baca aje la soalan malaun tue tanya kat Formspring aku! silap la babe! yang kau nak hina mak aku tue da kenapa???? mak aku ade kacau hidup kau ke? dasar bajingan! pengecut! kalau berani tunjukkan diri la...nak tanya soalan tapi pengecut! kalau kau jantan, dayus kau babe! :) kau nak cari gaduh dengan orang lepas tue kau asked question as anonymous....blah la lu malaun! LOOSERRRRRRR!!!!!!

taubat taubat la doe! aku kenal kau ke huh? nie la dasar manusia tak bertamadun! gunakan kecanggihan teknologi untuk cari gaduh dengan orang lain! sumpah aku rasa kau ade masalah mental! aku nasihatkan kau pegi jumpa psychiatrist la malaun! chow! moga tuhan ampunkan dosa kau yang suka cari gaduh dengan orang tanpa sebab munasabah!


x     o     x    o
manusai sekarang nie banyak yang menghidap penyakit mental aku rasa
nie la salah seorang dari pesakit mental!
datang tak dijemput, tiba tiba nak cari pasal

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...