I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

DAMPING MALAM


Finally, dapat juga tengok movie nie.....ngeh ngeh ngeh..... :D
thank you so much to my lil bro yang tolong download movie nie....
mencik tau kat sini susah nak tengok wayang.....
wayang paling dekat took 1 hour from here at least...
jauh sikit pegi Penang!
sedih betul!
:(

tapi takpe la.....
at least takde la alasan saya nak mengular aje.... ;p
*padahal dalam hati menyumpah je bila tak dapat tengok movie!*
baik tak saya?hahahaha...
puji diri sendiri kejap! :D
ok..enough enough!
takyah puji diri sendiri lagi


tengok cite hantu di waktu siang adalah sangat tidak mencabar!
tapi sebab saya takde geng nak tengok waktu malam...
so terpaksa la tengok siang!
benci sekali lagik! :(

overall untuk movie nie saya kasik 3/5 stars la...
takut memang takut...
*ke sebab saya yang penakut?*
tapi tak la takut sangat sampai memaksa saya menonton disebalik shawl!
masih boleh tengok direct kat screen...
sebab takde kuar hantu hantu hodoh yang menakutkan dan mengerikan... :D

x     o     x     o
nak tengok KHURAFAT...
ramai cakap best...ye ke?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...