I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

REGISTER UNTUK DAPAT DUIT! INI BUKAN AUTA!

HYE korang!!!!!! hari nie nak ajak korang buat duit bila korang online! ini bukan MLM ke ape.....ini cuma orang cakap sambil korang surf internet korang dapat duit! 


ok! kalau bloggers mesti da familiar dengan Nuffnang kan? today i nak perkenalkan kepada anda semau yang bukan bloggers sekali pon boleh join, introduce to all of you CHURP CHURP! 


apa tue churp churp? senang cakap churp churp nie adik kepada nuffnang! macam mana nak dapat duit? senang aje! kerja rilex! tak payah susah susah nak buat kerja.


first of all, korang kena register dulu as a churper! ape pulak churper???? bila korang da register dengan churp churp, automatically korang akan dipanggil churper! senang kan? klik aje kat link kat bawah tue!







lepas register korang tunggu la dalam seminggu. then churp churp akan asign korang dengan assignment! ceh! dengar assignment terus macam malas kan? ok, tak susah! assignment die sangat sangat la senang! korang cuma perlu share je every advertisement yang korang dapat! klik je share! bole share kat Facebook, twitter and blog! itu je.....lepas tu bila ada orang klik korang akan dapat duit.... senang kan? :)

sebahagian assignment yang i dapat

macam mana korang akan dibayar? ok, camnie setiap iklan yang korang share dekat FB ke Twitter ke Blog ke, dia akan bayar korang per unique click yang korang dapat. ada juga iklan yang akan bayar korang base on per deal....ade yang beringgit ringgit untuk 1 deal and 1 click!

yang penting tak susah, korang boleh dapat duit dan ianya tak memerlukan korang untuk keluarkan modal.tapi sebaliknya korang yang akan dapat duit! :) cuba dulu baru tau! korang kenal jutawan blog Red Mummy? korang percaya tak through churp churp dia boleh dapat sampai RM9k???? RM9K ok....bukan RM90 tau! banyak kan?so kalau korang memang ramai kawan dekat facebook, kat twitter inilah masanya korang nak jana pendapatan! 

kemudian register dulu! :) sape sape nak tau info lanjut bole PM i, tanya kat blog, twitter ataupon FB i ok? :)

x    o    x    o
selamat buat duit dan selamat menjadi churper! :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...