I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

THE LOOSER!

within a week aku da cuba bertahan! aku gagahkan diri, aku tabahkan hati....tapi in the middle of night, and now i'm crying alone :'( i'm hurt! i'm sick! :'( finally aku tumbang! aku kalah! dikala manusia lain sedang nyenyak dibuai mimpi, aku di sini menangis pilu! aku terkapai kapai, terumbang ambing sendirian....

looser betol aku rasa! its just few days passed! tapi di pertengahan jalan aku kalah! aku kalah dengan perasaan aku sendiri! sungguh aku tak mampu nak tipu diri sendiri! :'( hey looser! kau menangis jugak malam nie! pecah jugak benteng kau malam nie!

kata hati, 'menangis la diri...hamburkan kesedihan dan kepiluan dirimu...moga esok ketenangan menjadi milikmu'....

kata diri, 'aku tak mampu nak berpura pura lagi! :'( aku sakit...aku terluka dengan apa yang berlaku....aku terkapai kapai....aku bukan diri aku! aku terpaksa memendam.....hati, kau sedar tak yang kau sakit?kau sedar tak yang kau terluka?? kau sedar tak yang kau sedang berdarah??????' T___T

jangan dicari bahu untuk menangis, jangan ditagih telinga sang pendengar! kau harus lalui semua nie SENDIRI! ALONE AT ALL!!!! menangis la diri...teruskan menangis....kau sendiri sekarang! menangislah jika itu mampu melegakan kesakitan kau! T___T

aku da terlalu fragile sekarang! Ya Allah, aku tak pasti andai esok aku masih lagi mampu berpura pura tersenyum...berpura pura bahagia...berpura pura seperti apa yang berlaku langsung tak menyentuh hati kecilku ini..... :'( wahai hati, tenanglah....sabarlah....tabahlah.....

moga tidur ku malam ini akan membawa lara hatiku berlalu pergi....moga hatiku seceria sang mentari esok....cukup la airmata penjadi peneman tidurku malam nie..... T__T moga terubat luka hatiku....aku rindu masa masa dulu....sungguh aku rindu yang teramat! :'(



x    o    x    o
Ya Allah, hambaMu ini terlalu lemah...
ujian sekecil ini, tapi aku da tumbang...
aku tak mampu.... :'(
hati aku terluka, jiwa aku terseksa....
Ya Allah Ya Tuhanku...
tabahkanlah hati hamba Mu ini Ya Allah....
perjalanan hidupku masih jauh....
dugaan dan ujian Mu masih banyak untuk aku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...