I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

MAKAN MAKAN DAN JALAN JALAN

assalamualaikum w.b.t.....

yeeaaaayyyyyy!!!! malam nie ntah apa hangin abah aku tetiba je lepas maghrib tanya 'kakak, kat mana makan sedap sikit?nak makan kuah kuah...bihun hailam ka...'

adaka tanya aku nie kan? aku nak makan kat luar pon sebulan sekali payah! then takpe la...suggest makan kat JKR Corner....abah cakap tanak! taknak Thai Restaurant....then aku cakap pegi je la kedai makan Pulai tue...pendekkan citer...aku dengan mak pon siap siap la lepas solat maghrib....before keluar, he changed his mind cakap nak makan kedai dekat dekat jer....so he decided himself nak bawak makan kat JKR Corner...hujan rintik rintik....tapi hati tetap bergelora nak makan...redah aje.....

so sampai JKR Corner, order makan la...naseb baik time we all sampai orang tak ramai lagi! =.=' aku order tomyam campur....konon nak diet! semangkuk tomyam jugak aku belasah!spoil!!!!! -_-

tomyam campur...boleh tahan sedap...


mak and abah order bihum hailam....
sumpah sikit...macam kedekut jer....tak boleh lawan Joe Cendul Pulut!
makanan sumpah tak kedekut...ya rabbi punya banyak...sedap plak tue!

lepas abes makan, abah tanya nak gi mane? balik ke ape? mak cakap round round la dulu...balik rumah pon bukan boleh tengok tv....tv da seminggu lebih mogok! ish! sumpah bosan takde tv.....rasa macam katak bawah tempurung je....tak tau dunia luar!


so, abah pon bawa round....tetiba sampai kat batu 42, belok ke kanan...masuk kat Billion....mak tanya 'eh!nak p Billion ek?hurrmm...boleh beli barang dapo!'.....tetiba abah belok lagi...masuk kat area deretan kedai kedai...mak tanya ' nak p mana nie?'...abah jawab 'nak tengok tv'.....terus aku sengeh ala ala kerang busuk!tapi aku lebih comel dari kerang tue la sebab aku wangi! hahahahha.....apakah????oke!sila abaikan!!!!!!;p ada harapan nie bodek tv baru! :DDDD kahkahkah.....

dalam kedai tue....
usha usha tv...
space kat tengah tengah tue ada tv...tapi kena bawa turun...sebab abah minta test pasang....

test sana, test sini bagai...sampai kedai pon da nak tutup...last last,YESSSSSS!!!!!! abah nak beli! i lebiu la abah!!!!!!! :DDDDDD


last last decided beli yang nie.... SHARP 34 inchi.....
thank you so much abah......

abah cakap 'nie hadiah bufday untuk mak'
walaweeehhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! romantik pulak abah aku nie!
hadiah mak pon hadiah mak la...anak dia bole tumpang sekaki!
hahahahahahaha :DDDDD


x    o    x    o
sayang mak dan abah so much!
moga keluarga kita sentiasa bahagia.....
sape sape yang busuk hati, go to the HELL la hoiiii!!!!!
to my mum, happy birthday to you in advanced.....
may god bless you always.....
to my lil bro, i da rasmi dulu yer tv nie....kahkahkah!!!! :D



2 comments:

  1. waaaaaaaaaaa nanti p umh mak ngah tgk tv besaq!

    ReplyDelete
  2. hahahaha....x la besaq pon along....buat cupcakes ka?? ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...