I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Good Luck Lagi!

assalamualaikum w.b.t....

entri GOOD LUCK lagi buat kali kedua dalam bulan November tahun 2010 ini...
tanak nagging pepanjang...today nak wish good luck untuk diri sendiri pulak!
esok hari penting untuk aku.... INTERVIEW!
huhuuhuh...so guys, wish me luck.pray for me.....
if dapat keje ni insyaallah in the future korang ade masalah boleh la carik aku!
ecececece.....berangan!padahal keje ntah ke mana lagi! =.='
aku tanak tabur janji, but if i get this job, korang ade masalah aku boleh tolong, aku akan tolong.....
by the way nak wish luck untuk ari sabtu ni sekali, tapi takpe la...
tunggu entri GOOD LUCK seterusnya!hihihihhiih...


x    o    x    o

nebes tahap gaban!
frankly speaking aku memang harap sesangat untuk post nie...
even da pujuk diri sendiri supaya tidak menaruh harapan tinggi menggunung...
sebab bila terlampau tinggi, sekali jatuh, sakitnya tuhan aje yang tau! :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...