I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

UPDATED FROM AIRPORT

assalamualaikum w.b.t......

yeaayyyy!!!!!finally i arrived safely in KL...kuala la la la lumpur.... :DDD tepuk tangan sepuluh kali!muahahahaah....setelah melalui pelbagai obstacles sepanjang perjalanan...akhirnya....sampai duta at 9.30 p.m...strictly from duta terus ke KL Sentral....amek Airbus terus ke LCCT...around 11.10 p.m sampai dengan selamatnya di LCCT....

so sambil menunggu ketibaan tuan VVIP memandangkan flightnya delayed tadi..so update la blog kesayangan! weeeee~~~~~ sumpah sekarang saya tengah lapar! perut da nyanyi lagu dondang sayang...pastu sumpah sejuk giler...da la from Berlin Town ke Kota Metropolitan almost 5 hours dalam aircond...pastu dari Ipoh sampai KL hujan sepanjang perjalanan...double sejuk! dari duta to KL Sentral duduk dalam taxi, aircond! sampai KL Sentral aircond! from KL Sentral to LCCT, Airbus aircond!now kat LCCT pon aircond!waahhhh!!!i'm freezing!!!!! lupa bawa sweater! *sighs* :(

serious doe saya lapar nak mati! tapi tak leh makan dulu..kena tunggu ketibaan VVIP dan makan bersama....kalau saya makan dulu mesti nanti kena makan lagi...aish!takde ruang la nak isi banyak banyak....lagipon diet saya da musnah dalam minggu nie...ntah angin ape nafsu makan membuak buak...nak lagi bile jumpe sambal belacan! confirmed tak boleh nak tolak! setakat sepinggan nasi tu memang licin! :DDD

mau KFC kat depan nie betul betul menggugat keimanan..ditambah lagi dengan kesejukkan yang melanda, dan kelaparan yang dialami....teguhkan iman!tingkatkan kesabaran irna.....hahahahaha...

okla....nampaknya saya da mula mengarut!penangan bila perut da lapar!so stop sini....ceritera KL bakal menyusul kemudian....bubbye!!!!


x    o    x     o
saya happy! :DDDD
kalau anda gembira tepuk tangan!!!!!!! :DDDDDD

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...