I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

BEKUKAN LEMAK!

waaaaa...apakah ini???? saya bersemangat da okay! berseluar sukan, bert-shirt dan berkasut sukan...already berdiri terpacak di depan kompleks sukan untuk sesi aerobic malam nie! sudah 2 hari saya tidak mengeluarkan peluh tau! tup tup je kelas malam nie batal! sangat frustrated!!!!! :( jum nanges sama sama! tak dapat nak bakar lemak berlebihan malam nie! mencik!mencik!mencik! T__T

trainer nie betul la..yang last minute pegi cancelled class tak informed awal awal tu kenape?kan saya dah kuciwa????ok! FINE! balik rumah! nak buat ape??? haaaa...ade keje yang menanti!

see....

banyak tak??? banyakkan kan???

nie lagi... =.='
jum mengeluh sama sama!
haippp!!!haipp!!!!!jangan mengeluh!



dan ini lagi.....ish!ape tue????


nampak tak logo tue?macam kenal kan?

Logo PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL (PTPTN)...Saya apply untuk PTPTN Ujrah...asal interest 3% tapi untuk Ujrah interest 1% jer....so i just got feedback from PTPTN regarding my application.

so inilah yang saya dapat...sebakul borang kena print out, kena fill in then submit to them after finish....lalala~~~bestnye nak kena cari saksi then pegawai untuk buat pengesahan..... =.=''

sekian...mari isi borang!

x    o    x    o
macam artis bila isi borang nie....
banyak betol kena sain......



2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...