I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

2nd ROUND SHOPPING! :DDDD

this is really YES celebration...
siap ada second round shopping gitew!!!! ;p
did you remember last week saya ada update blog...
letak pictures yang banyak plastic bag SOGO?
kalau tak ingat pegi check!
hehehehehehe....

now da masuk second round!
meh tengok apa barang saya beli....
sumpah shopping is the best therapy...
:DDDDDD

shawl ape tu namanya saya tak tau...
and inner chocolate and black....
kiriman my bff, Fudzla....
beli kat jalan TAR...and depan hotel kat chow kit...



handbag LOEWE...
beli aje kat up town danau kota.....
kebetulan pulak handbag lama da menunjukkan ciri ciri nak kena buang da...
saya bukan type yang pentingkan jenama...
demand nak yang mahal mahal...
as long i like the design and the price..
its OK! :)
tak perlu nak cari handbag GUESS ke GUCCI ke, LV ke yang original...


see.....
da beli handbag LOEWE, nak lagi beli sling bag pulak!
takpe...menang memakai...
harga pon murah..
beli kat times square....
sekali sekala tukar selera...
ubah fashion sikit.... :)

terjumpa shawl nie kat jalan TAR..
macam berkenan..
kebetulan ade baju kurung kaler nie..
sebat 1 shawl and 1 inner putih...

i don't know apa nama topi nie....
topi ke?
saya panggil topi korea...hahhahaha..
cute tak nama die? :p
this one beli kat bukit bintang....
lama da cari..asyik tak jumpe...
finally jumpe juga... yeeaayyyy!!!! :DDDD


wedges from VINCCI as usual....
try nye kat penang..
tapi VINCCI kat penang, size yang nak tu da abes...
so belinye kat VINCCI bukit bintang...
heheheheh..... 
30% discount! :))))


grey shirt beli kat times square...
punya la kedut kan?
baru keluarkan dari plastic...
belum pakai...hehehehe

owh!by the way ade satu lagi baju..
tapi saya basuh sebab da pakai...
its a grey polka dot t-shirt yang stylo!
i loike.....later saya upload gambar nya ok!


sekian dahulu...


x    o    x    o
saya kaki shopping....
tapi saya tak demand sentiasa nak barang branded....
baik tak saya? :PPP

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...