I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

MORNING PEEPS :)



Morning peeps....
hye semua....pagi yang indah di kota metropolitan....
ape kena mengena ngan picture di atas???
blog sendiri mesti la nak interprem dengan letak gambar sendiri!
kuikuikuikui...


by the way, itu adalah muka sembab tak cukup tido...
sampai hotel jam 2.30 pagi camtu...
then sumpah lapar, turun makan bersama VVIP di depan hotel...
*to mummy and daddy, sorry rasa bersalah sebab membuatkan anda tido lambat juga menanti ketibaan kami di hotel....huhuhuhuhu *

lepas makan masuk bilik, 3.30 pagi baru tido....
tapi tak tau nape tak dapat tido lena...
before 7.00 pagi saya da bangun...
tapi masih lagi bermalas-malasan di atas katil sehingga jam 8.30 pagi baru bergegas mandi....
huuhuhu...
lepas mandi camwhoring sorang sorang...
dan itu la hasilnya....
memang tak berapa nak macam muka saya....
tapi nak letak juga even buruk sebab dari sisi saya snapped muka sendiri, 1 benda saya perasaan pasal picture tue!
slimnyeeeee muka saya...tak chubby!
hakikatnya saya memang chubby!
cuma side saya snapped picture tu buatkan muka nampak sangat kurus!
ok!saya da down! :(

sekian...nak cakap tue je pagi pagi nie...
lepas ni da bersiap sedia nak mulakan hari shopping yang pertama...
saya akan berada di sekitar jalan TAR....
jumpa anda di sana....
bubbye!!!

x    o    x    o
shopping...shopping....shopping....
is the best therapy!
yeaayyyy!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...