I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

CRUNCHY CHOCOLATE CORNFLAKES - 3C's

hey.....haiii...heyyylllloooo....
yes!entri makanan lagi!
apakah???pasal makan jer nie???
tak kisah...makan itu kan satu nikmat!
bertambah nikmat bila apa yang kita makan kena dengan selera kita kan?
hehehehehe :DDD

sekarang nak show off kat korang saya buat my favorite snacks..
i called it Crunchy Chocolate Cornflakes!
but i'm so sorry because of the quality for the pictures is not so good...
tunggu saya beli DSLR nanti okay!
hahahahah...berangan tak sudah! =,='

by the way buat ni pon untuk bagi kepada VVIP saya nanti...
sempena VVIP turun melawat kawasan, saya bekalkan snacks ini untuk dia bawa balik nanti...
mesti ade yang cakap 'eh!buat kuih raya ke?'
tak la..ini snacks yang sedap dikunyah bile korang tengah tengok tv ke...
tengah ngumpat ngumpat orang ke kan...
sambil ngumpat sambil sumbat mulut korang dengan snacks nie..
sedap sangat! :PPP


combination of cornflakes, chocolate, and hazel nuts as basic ingredients

because this is my favorite, so nak show off lagi pictures supaya korang turut meleleh air liur :P
cube korang imagine kerangupan cornflakes yang disalut coklat yang sedap, pastu ade lagi nuts kat dalam die...
tangkap leleh wa cakap lu.... :DDDD


dan ini lagi pictures nya...
ok! enough! enough! makruh puasa..tengok gambar makanan banyak banyak....
hahhahahha....
kompem setengah tupperware akan habes dikerjakan saya lepas buka puasa kejap lagi!
*sighs*



x    o    x    o
saya juga mengambil tempahan untuk sape sape yang berminat...
bole PM saya kalau nak yer....:)))

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...