I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Apakah Lebihan-Lebihan Ini?

selamat petang.... SALAM 1 MALAYSIA! RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN!!!!!! *punye hangin dengan slogan itu sehingga saya capslock dan besarkan font!* kenapakah?akan di ceritakan pada next entri!grgrgrgrgrgr!!!!!saya marah!

ok!sekarang nak cakap pasal apakah lebihan-lebihan ini? lebihan apakah?owh!lebihan lebihan around my waist! damn! hasil yang saya dapat bila saya stress!!!! :(

alkisah, pagi pagi saya da kebulur macam orang tak cukup makan! seawal jam6 pagi da baham sebijik roit coklat...adeh!masih lapar!baham lagi separuh!lepas tu tak ingat makan da sebab nervous menunggu turn untuk masuk ke bilik itu! macam tunggu hukuman mati mandatori jer!eh! bukan! macam tunggu turn nak amek exam bahasa german!sumpah nervous giler!tapi kat dalam bilik da tak nervous! selamat sekejap!

my turn, no. 6! kira tengah tengah!skip cerita apa yang berlaku di dalam bilik itu! will update it soon after i get the result! pray for me!huhuhhuhuhu....

stress selepas apa yang dilalui, perut saya mula berkeroncong nyanyi lagu Sayang Kinabalu! eh! apakah???? oke! tipu! tak tau nyanyi lagu ape!da caca merba! request nak makan kat Joe Cendul Pulut kat Lagenda Heights! da lama ngidam nak makan kat situ!

selepas bontot dilabuhkan kat kerusi yang terdapat dalam restaurant tue, terus order cendol pulut satuuuuu!!!!!! mihun bandung satuuuu!!!!! mulakan dengan bismillah, separuh mangkuk cendol pulut abes saya hirup! sedappppp!!!!! just nice!tak terlalu manis, tak terlalu lemak!yiippppeeiiiiii!!!!!i loike! mihun bandung abes separuh jer...perut da kenyang!tadi lapar sangat macam tak makan seminggu!apalaaaa......

on the way back, sempat lagi beli kopok lekor...lama sangat tak makan kopok lekor! kopok lekor sengget, saya berjaya abeskan!wah!pelahapnye kau!dulik!!!!!!

sampai umah, minum petang begitu mengancam!ayam goreng hot and spicy jadi pilihan!ya allah!makan lagik! =.=' so hasilnya perut da boncet diiringi dengan lebih lebihan disekeliling pinggang! damn!!!!esok kena mula exercise! *sighs*

x     o     x     o

mood masih terganggu bila teringatkan apa yang berlaku di bilik itu!
kami namakan bilik itu sebagai bilik BANTERAS sebab mereka lekatkan poster BANTERAS di pintu bilik!
jangan dia banteras saya sudah! :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...