I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

T___T


its hurt me! :'(
yesterday was my last day with my dearest ayang...
petang semalam saya hantar encek boyfriend pegi aiport...
his flight pukul 5.25 p.m to Sandakan...
hari ni da keje...so tak boleh cuti lama lama...
he needs to work! ok.. :(

its bye bye time... :'(
wahhh...saya sudah menitiskan airmata time kat airport...
but i still control...kesat kesat airmata..
i left the airport soon after encek boyfriend da boarding...
on the way to KL Sentral, dalam bus saya tido..
tido untuk mengelakkan dari menangis...

sampai KL Sentral, roger roger my dear sister....sis amone
sis amone ade kat times square...
so cepat cepat pegi times square...
its sis amone bye bye time pulak! :'(

saya lepak kat monorail together with sis amone sementara tunggu train sampai...
sorry sis tak dapat hantar pegi airport sebab my bus pon malam tu juga... :'(
she is my sister (actually encek boyfriend's sister)
she's also my best friend...
teman shopping yang satu kepala...
teman tidur kat bilik....
she is everything...
seronoknya ada sister yang satu kepala macam kamon! :)

time bye bye kamon, saya ter'menangis' lagi..
wah!syahdunyaaa.... :'(
lepas tue masuk times square jalan sorang sorang...
totally lost!
i'm here all ALONE! :'(

jalan jalan dan akhirnya tersadai di kerusi sorang sorang...
sumpah rasa kosongnya hidup tanpa mereka di sisi :'(
saya rindu kamu!!!!!!!!

lepak kat times square sampai pukul 8.30 p.m
saya rasa saya macam orang yang da tak betol!
balik hotel nak amek luggage di bilik mummy and daddy...
sampai hotel saya terus 'wuuuuaaarrrggghhhh'..... :'(((((
nanges berabes...sumpah tak mampu nak tahan da...
pecah juga benteng akhirnya...
:'(((((

time tue juga encek boyfriend call...
memang tersedu sedu la saya nangis... :'(
saya rindu kamu....
rindu masa masa kita bersama kat KL..
rindu girl talk's time with kamon..
rindu lepak-ing session bersama kawan kawan yang gila gila..
azuan, fadhil, ebit, raja, zamir...
thanks guys...
anda semua sentiasa menceriakan hidup saya...

finally i'm ALONE! :'(
i hate this moment....
i'm leaving KL alone....
bye bye KL...
bye bye everyone...
gonna miss all of you...
frankly speaking trip kali nie sangat special....

balik ke kedah dengan mata yang bengkak sebab over sangat nanges..
sumpah sedih bila terpaksa berpisah lagi...
tough time for me.... :'(


x    o    x    o
my dear, i miss you damn so much!
i'm still crying today..
keep on thinking about you....
tengah updated blog pon bole nanges! :'(


to kamon,
sori sangat tak  sempat beli beday present...
plan nak jalan kat times square sama sama semalam sebab nak beli baju untuk kamon..
tapi tak sempat pula kita nak shopping lagi...huuhuhuuh :(

2 comments:

  1. gonna miz u baby..
    luv u... mmwwaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......
    jgn sedih2 taw, tunggu ayg bulan 3 nanti k....

    luv u so much...

    ReplyDelete
  2. i missed u already....
    neva stop missing u :'(
    ok...ayg jgn tak dtg tau...
    bulan 3 mesti dtg...harap2 everything gonna be fine...bjalan lancar....xde mslh....i wanna meet you again...miss u damn so much! :'(


    i luv u too ayg... :'((((

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...