I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

Alhamdulillah, Thank's Allah :)))))

assalamualaikum w.b.t.....


mengupdate blog di tengah malam yang hening.....ambil feels....yeaaayyy!!!!!! i'm happy! :)))) *senyum sampai telinga*


ade good news which is a big secret of mine until the time comes true!hahahahaha....buat sakit ati jer cakap camtu kan??? tak kira! secret is a secret la...dah sampai masa nanti saya pasti akan bocorkan....tapi buat masa sekarang saya nak happy sorang sorang...tanak share dengan you all lagi!hehehehee *marah la tue?*


pedulik!nak marah, marah la!janji saya happy! yaaaiiii!!!!!! memang annoying! what ever! :DDD


nak senyum lebar lebar sebelum nanti saya kena menangis! *pulak?tadi happy tetiba nak nangis?*


result akan keluar tak berapa lama lagi....so its a riddle! saya masih berteka teki...adakah positive  atau negative???? or it might be both???? i don't know! lets time decide! jantung bagai nak gugur bila fikir tentang result itu! =.=' serious tak suka...saya memang tak suka berteka teki! benci giler!tapi tak boleh nak buat ape ape..so just wait for it!


doa doa agar ianya adalah positive! aminnnn........sekarang tak nak mess myself up! nak happy dulu! senyum lagi.... :DDDD mari senyum bersama saya!hahaahaah..*oke!annoying lagi sebab korang tak tau apa sebab saya happy!*






x     o     x     o

dalam hati ada taman, butterflies terbang terbang, ada air terjun....
hahahahahaha..apa juga yang saya merepek????
tak kisha!yang penting saya HAPPY!!!!!!!!
SILA JELOUS SEBAB SAYA HAPPY! :DDDDD

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...