I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

JANIN @ THE CURVE!

10.05 p.m.....
its movie time!!!!!!
we decided to watch JANIN at THE CURVE....

mari mari tengok movie....
sekali nak beli tiket, tinggal row paling depan....
giler depan screen betol!

semangat yang waja nak tengok JANIN...
we all beli juga tiket...
da macam tengok 3D aje...
hantu depan muka...
giler bodoh!
jantung macam nak tercabut! :D


nak review filem sikit...
JANIN nie so so la...
saya bagi 3 stars....
bab bagi penonton terkejut memang superb!
balik balik saya dan kak mone terkejut...
menjerit aje kat depan tue...
naseb baek saya tak tercampak popcorn yang saya pegang! =.='

paling menjerit owh kami tujuh orang!
hahahahaha...
serious happening!
tengok cerita hantu tapi bole gelak gelak...
paling tak tahan, saya tutup muka dengan tapak tangan...
tengok kat celah celah jari! :PPP

hurrrmmmm....
cuma satu..
i think tittle filem nie tak kena ngan cerita...
toyol is more suitable kot...
ikutkan jalan cerita more to toyol la...
nak tau cerita, pegi la tengok kat pawagam yang berdekatan dengan anda..
sila tengok midnight.....lebih mencabar...hehehehehe

lepas tengok movie,as usual...
camwhoring itu wajib!
:DDDD



sekian sahaja....


x    o    x    o
next is tron legacy

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...