I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Hey Hye!

heylo peeps....good morning gorgeous.....nothing much to share....cuma tadi saya ada check web SPA mengharapkan keputusan interview da keluar *sepatutnya keluar hari ni* tapi hampa....belum ada..maybe sehari dua lagi atau seminggu dua lagi baru keluar.... huhuhuhu.... riddle...riddle...riddle....tak sukenyeeeee.... :( tapi takpela...masih ada masa untuk saya terus berdoa dan memohon sesuatu yang positive bakal berlaku! amin....


hurmmm...banyak pula kerja tak dapat nak settlekan hari nie!nak keluar kereta takde plak hari nie! so urusan PTPTN terpaksa ditangguhkan seketika. nak keluar pegi beli tiket bus pon tak dapat!ish!mencik tau bile kereta takde saya mesti patah kaki tak dapat pegi mane mane...sob sob sob...bile la nak ade keta sendiri nie????

harap harap tiket bus untuk ke KL ari jumaat ni masih ada seat kosong! pegi ke KL kali ni untuk menjemput orang penting untuk misi yang penting.alaaaaa....doa doa tiket bus ari jumaat belum SOLD OUT! tolong..tolong...abah, saya nak pakai kereta...balik awal bole tak????? :(

agak agak sekarang nie mood nak count down da ade ke belum yer? hurmmm...4 days to go...patut da kena count down da tue! weeee~~~ KL here i come! harap harap plan yang dirancang dapat berjalan dengan lancar...amin,...banyk nye doa saya di pagi hari nie! =.='

entri pagi ni agak bosan!saya tau!takde pengisian yang memberangsangkan minda anda semua untuk membaca! admit it! huhuhuhuhhu.....biasa la ....mood ter'spoil' sebentar bila apa yang di tunggu belum muncul!harap harap result keluar minggu depan.so kalau saya kecewa sekali pon i have somebody that can comfort me and he is beside me in the real! owh!manja nye saya! dush!dush! mengada lebih!

ok la...sekian dahulu...nak pegi mandi!tengah hari karang check lagi mane tau dorang lambat update ke???? *saje je nak sedapkan hati!*



x     o    x     o
mengidam nak makan chestnut laa....
akan di cari chestnut dekat Petaling Street Sabtu nie!
nyum....nyum...nyum....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...