I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

DISEBALIK TABIR PENCARIAN COVER GIRL BROTHER LOVE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.....


selamat petang, salam 1 malaysia...wah! patriotiknya saya! hehehehe.......hurrmmm....kenapa yer setiap kali tak update blog, rasa macam berhabuk je blog nie.so untuk mengelakkan rasa berhabuk, kena update blog kesayangan ni....weee~~~~

oke!kenapa dengan tajuk entri yang sebegitu rupa diwujudkan? sebenarnya camnie...saya masuk contest nie pada asalnye saje saje jer...untuk suka suka...tak budget nak menang..tapi kalau menang itu rejeki la kan?hehehehe...kalau rejeki tue alhamdulillah la...kalau tak menang pon takpe....yang penting saya tau ramai di luar sana yang menyokong saya...so dikesempatan ini saya nak say thank you kepada sesiapa yang da voted saya..terima kasih daun keladi...budi anda semua tak dapat dilupakan....hurrmmm...yang menariknya my mom in law to be pon voted saya tau! thank you mummy! i love you lah!sporting kan?my sis in law pon voted juga! :) dorang sangat sangat la sporting....mak saya?tak undi ke?oh!mak dan abah saya tak main fesbuk!hehehehehe.....

ok, berbalik kepada topic asal.untuk masuk contest pencarian COVER GIRL nie, saya telah pertaruhkan beberapa keping gambar yang kebanyakkan adalah dari sesi photoshoot saya bersama beberapa orang photographers yang hebat dimata saya!yes!mungkin ramai di luar sana mungkin tak kenal dengan photographers berkenaan.


meh tengok pictures yang saya pertaruhkan dimana saya telah email kan pictures nie kepada pihak admin...




nie picture syok sendiri dan snap pon sendiri....hehehehehe

picture snapped by photographer, Onn Momentography

snapped by Azim Shafee

again..by Onn Momentography

by Azim Shafee

By Azim Shafee

by Azim Shafee

Azim Shafee again....


finally, pihak admin telah memilih 3 pictures nie untuk dipertaruhkan dalam contest ini......pictures combined pon by admin....

jadi ini lah hasil setelah di combined by admin.....saya contestant no. 99....undilah saya...
hehehehe....sempat lagi promote diri sendiri....weeee~~~~ :D


x     o      x     o
mood kepingin makan laksa kat mid villey .....huhuhuh...
kegilaan makan laksa agak menjadi jadi....alamak!!!!! =.='


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...