I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

I'M SURPRISED!!!!!

mood nak meng'update' blog hari ni menjadi jadi pulak! =.='
entri ketiga dalam kurang 30 minutes! gilo ka apo???
tak gile la tue....mak merah mula mula start blogging 1 hari 10 entri kot dia updated!
kira saya masih rasional la kan?
baru 3 entri je....hikhikhik...... :DDD

ok...tadi rajin sikit pegi lawat Brother Love punya fanpage...
ingat tak before nie saya sebok suruh korang vote saya untuk contest yang saya masuk???
contest PENCARIAN COVER GIRL....ade kan???
kalau lupa pon buat buat la ingat kan?hehehehhe...

ok...admitted da beberapa minggu tak hambek kesah da pasal contest tue!
da tak rajin nak meraih undi...rayu undi bagai...
sebab saya tak kisah kalau saya kalah!
dan saya tak mengharap untuk menang...
tapi kalau menang tue rezeki saya la kan??? :)
so alhamdulillah....hehehehe
saje saje je hari tu pegi masuk contest tue!
by the way, saya contestant number 99!
undilah saya dengan klik disini!
hahahahahaa :DDD sempat aje nak buat iklan kan?

ok...ok....bukan nak promote!
tujuan entri ini ditulis adalah kerana....
pertama saya nak say thank you so much kepada kengkawan yang voted saya!
trimas!!!! thank you! tocei tocei etc.....
kedua, i am very surprised and it is beyond my expectation...
vote da hampir 200 orang!
wowwww!!!!!! *betol betol teruja dan terkejut nie!*
terima kasih buat korang korang yang sudi mengundi saya!
hahahaha...ingatkan bila saya malas nak promote benda nie semua takde la orang nak undi saya...
and i thought jumlah voted tu akan kekal camtu tak bertambah tambah...
atau kalau bertambah mungkin 3-4 undi je kot..
nie tak sangka plak, its already 197....

tak caye????
meh tengok!
tapi i'm so sorry la sebab tak dapat nak print screen...
dalam my netbook sekarang takde adobe photoshop...
so tak dapat nak print screen....hukhukhuk!!!!
in the nut shell *ceh, macam buat summary kat sekolah pulak!* saya nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga di atas sokongan yang diberikan! :)))
i lebiu la yang undi undi saya tue...hehehehehehehe
sayang korang semua! muahxxx!!!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...