I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

UNWELL

huk...huk...huk.. :( *secara tiba tiba nak buat muka sedih kat sini* bangun pagi ni satu badan sakit! alaaaaa....mencik tau! :( spoil mood di pagi yang indah!kepala masih pening pening lalat...aiyarkkk!!!lidah rasa pahit....huhuhuhu...i need some pickles please! adakah tanda tanda nak demam??? since yesterday di tengah hari aku bersweater...adakah? pastu nak tido last night no more short pants, hanging, spaghetti or sleeveless!

i wore seluar panjang..ape nama seluar tue ek? i don't know! i called it seluar aerobic! hahahaha...hentam saje la labu! ;pp and baby tee...then with sweater of course...switch off the fan yet i'm still freezing! kejap! ade snow ke kat luar tue??? i asked my mom tak sejuk ke? my mom jawab sejuk mendenya....panas ade lah! =.=' ok! something wrong with my body circulation!

lepas breakfast tadi pagi, terus telan 2 bijik paracetamol! saya tanak sakit! sebab nanti saya nak pegi menjemput VVIP  kat airport! kalau sakit camne nak pegi airport?? :((( lepas telan paracetamol, konon konon nak cepat bagi badan berpeluh! saya pegi exercise! ok! saya salah! kalau badan tak sihat jangan bersenam! jangan ikut cara saya! lalalalalala~~~~~

now rasa seram sejuk da kurang! weee~~~ saya da ok ke? :))) wahai badan, jangan jatuh sakit tau! saya ada misi penting lusa! heheheheehe.... :DDDD


x     o     x     o
lidah still rasa pahit...
nak pickles jugak! =.='
anyone tolong pegi beli boleh tak????
please...please..please......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...