I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 9, 2010

Dup..Dap...Dup...Dap..You Drummed My Heart!

sekali lagi assalamualaikum w.b.t......

less than 10 minutes saya updated first entri untuk hari nie...sekarang nak update lagi! just now i received a call from KL...Kuala la la Lumpur *gaya gaya Miss Nina sikit* :p

unexpected call by the way....tapi memang menunggu pon call dari itu olang! haiyyyaaaa......perkhabaran baik ke buruk????? can i just say its just in the middle.....in between....wuuaarrggghhhh!!!!! serious jantung berdegup kencang macam nak tercabut.... :(

'' saya rasa ada peluang, tapi saya juga tak berani nak bagi harapan...sebab kuasa tuhan kita tak tau kan?''

" a'ah....betul tue...tak pe la...nanti ape ape hal saya call encik y**** balik la....''


blaaaa....blaaaaa....blaaaaa.......


waaaaaa......you drummed my heart!!!!! bile dengar word PELUANG tue rasa cam lega jer hati....tapi bile dengar part SAYA TAK BERANI LA NAK BAGI HARAPAN.....mak down! :( baru je nak happy....huhuhuhu.....serious nervous giler even da letak phone pon jantung rasa cam nak terkeluar jer! huhuhuhuhuh




X     O     X     O
Mood menjadi tidak keruan..... :((((
jantung berdegup kencang....... 
Ya Allah Ya Tuhanku, jadikanlah ianya salah satu untuk diriku....
permudahkanlah segala urusanku....
berpihaklah ia kepada diriku untuk kali ini.....
AMINNNNNN......


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...