I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

NAK PEGI HOLIDAY!

Assalamualaikum w.b.t..... *jawab jangan tak jawab*

dear bloggers, dear silent readers, dear friends, dear loved, dear X-man (apakah?), dear stalkers, dear twitters, dear nuffnangers', dear semua semua la... hi! how is your life going on? me kinda boring today! hell yeah! i'm totally bored! =.='

actually tengah bosan ni mula la nak berangan! otak macam tepu tahap gaban! start thinking for something! yeah!i need a vacation! macam lama pulak aku tak pegi holiday! last time my mum went to langkawi! adaka tinggal aku? padahal yang kau pegi  KL tu sape suroh? aish! melepas pegi langkawi! :(

mari korek korek apa yang ada dalam kepala hotak aku sekarang nie!


korang tau tak ni kat mane? haaaa.....ni namanya tanah tinggi Cameron.... last aku pegi cameron masa aku tengah study kat UKM dulu...tu pon masa aku 2nd years...retreat JAKSA! walaweehhh....rindu doe! ish! hengat lagi encek boyfriend beli bunga! over plak tue! segala jenis bunga dia angkut! bukan setakat roses jer! dah tue, roses colorful bagai! memang terbaik la!aku ni pulak type yang geram gila bila tengok bunga bunga hidup nie! kalau bole semua bunga aku nak angkut! sebab tue bercita cita kalau kaya nak buat rumah sebijik kat mana mana tanah tinggi! boleh tanam bunga banyak banyak...pastu ari ari aku hias rumah dengan bunga hidup! at that time sapa sapa nak kawin dengan tema bunga hidup, no hal la aku sponsor bape lori ko nak! ;p

ish!ni nak begging sape nie nak ajak gi cameron nie! ^_^

next destination..... once again! still tanah tinggi jugak jadi pilihan!
aku dan tanah tinggi memang tak dapat dipisahkan lah! so sape sape rasa nak bagi hadiah berupa pakej percutian, sila bagi pakej bercuti ke tanah tinggi yer! atau pulau! pulau pon aku terima sebab aku suka laut! :) LOL!


adake sape sape yang tak tau tempat nie kat mane? ok! aku tau...mesti ada yang tak tau! apa juga la yang ko tau nie! semua menda aku nak kena bagitau! ish! oklah! ni kat bukit tinggi, pahang yer! bukan bukit tinggi, indonesia!by the way, aku tak penah sampai lagi bukit tinggi nie sebab asal jer nak pegi bukit tinggi mesti termelencong naik genting highlands! boleh pulak kan camtue! ahakz! ;p 

harap harap hujung tahun nie tercapai hajat nak pegi bukit tinggi! jum sape sape nak bawa aku! sila la bawa! serious doe aku nak pegi bukit tinggi kali nie! tak dapat stay sana pon takpe...janji aku dapat round round kat sana snap pictures barang 4-5 ratus keping, kira ok la tue! pueh ati doh! hahahahaah..... yet aku dan camera memang tak dapat dipisahkan juga even though aku sedar diri posing aku sangat kaku macam statue kat depan camera! ada aku kesah????

x    o    x    o

zassssssssssss!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...