I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5, 2010

Layannnnnnn~~~

bosan tak tau nak buat ape...hujan lebat kat luar...tengok tibi takde mood....layan blog sekejap...mula merayap2 ke blog kegemaran... Ini Perempuan Jujur ...intai2 sikit ape entri baru semenjak2 da kawin...


tetap aktif berblogging walaupon da jadi wifey! bagus2...saya sukeee....sila teruskan berblogging...saya suke cerita2 and entri2 kau NaHwaL! :)


ish!tetiba rasa menggedik nak kawen! wakakakaka.....susah taw! baca entri dia jer selalu buat aku pikir nak kawin! aish! ape kau buat nie nawal? post entri disertai mantera ke?


nenek sedara tido kat umah malam nie! macam biasa! soalan yang berbaur seperti bom atom yang pernah meletup di Hiroshima... "bila nak langsung?"


"soalan lain takde ke?"


kan bagus kalaw saya dapat tanya balik kat die?


"aish!lambat lagi"...


jawapan standard disamping malas nak jadikan cerita lebih panjang! =.='


lepas tu terus lari pegi depan...harap maaf! malas nak jawap soalan2 itu lagi!


"ko tunggu nanti da kompem haku nak kawin, tak payah ko tanya...blom sempat tanya haku bagi jawapan dulu! hamik kau!" HAHAHA...


tapi cakap dalam ati jer la! T__T




MODE: saya nak kawin bole tak? nak jadi perantin macam NaHwaL...perantin cantik!bole ke saya jadi cantik????






Ini Perempuan Santekkk.... ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...