I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

...::M.E.L.A.N.C.H.O.L.Y ::...

TIK tok...tik tok... pukul 1 lebih...aisehh!!!!padahal tengok jam kat lappy! bunyi ngalahkan menara jam pulak!mata tak ngantuk!pil tido please?alangkah bagus kalau boleh order pil tido macam order teh o kat kedai mamak!

alih2 nie ler koroje haku!ngadap la muka buku dan mengarut2 kat blog kesayangan!sape lagi nak layan?alhamdulillah ditakdirkan hidup dalam dunia yang serba canggih!bulih nak berblogging bagai!kalau tak alamat ade juga masuk tanjung rambutan sbb kena tangkap duk nagging sorang2!

MELANCHOLY mode!tapi nak senyum memanjang!bole tak?

serabai pulak!macam banyak masalah!mengalahkan mak beruang punya blog!penuh dengan segala macam koroje nak kena settle before kawen!aku?serabai dengan ape?kawen tak pon!

hidup2...takde masalah tak dinamakan hidup!yer tak?ke hidup aku jer camnie?i missed my hectic life!

"baru kau rasa apa aku rasa!"

"hambek kau!"

mampu cakap dalam hati jer la! T__T

sila bagi aku kerja bole tak?jadikan aku sebuzy manusia dalam alam nie!baru aku tak payah nak fikir pasal orang lain!puas hati!

terasa macam nak switch jadi vampire!asal aku geram, aku gigit2 jer orang yang aku marah!bole kan?tak pon switch jadi vampire then aku pegi scandal dengan edward!wahhh!!!tinggi betul angan2!macam edward kenal kau! =.='

tak pun jadi anak jutawan!asal aku 'seteress' aku fly pegi london ke paris ke...release tension kejap pastu balik la...tapi tu la...aku bukan kaki clubbing!and aku langsung tak berminat dengan aktiviti clubbing nie!tersengguk sana, terangguk sini...giler mabuk!jantan sana sini..yang laki pulak,pompuan keliling pinggang!nauzubilllah...


oke!tukar!jadi anak jutawan then fly pegi mekah tenangkan diri depan kaabah!lagi oke kan! :) ok lah!aku nak taubat! =.='
da solat isyak sekali dengan solat hajat....nak buat tahajud macam kurang khusyuk pulak sekarang!itulah manusia!mudah alpa....bila ada masalah baru nak ingat yang Esa!lumrahnya banyak yang begitu!tapi alhamdulillah...tak pernah aku nak lupakan Dia...

ish!apsal la tepi rumah aku takde pantai?kalaw tak mau nya aku lepak tengok laut, hidu masin air laut, dengar bunyi ombak!wallaaaweehhhhh....nyaman eh!siap la!kumpul duit nanti nak buat rumah tepi pantai!satu lagi reserve buat rumah kat tanah tinggi!asal ombak mengganas aku lari naik atas bukit.udara sejuk!nak buat kat kawasan kampung sikit!ala2 kundasang!aku budak kampung!nak tanak kampung itu tetap aku!

bosan2 aku tanam sayur!makan free da!fresh lagi!ish!tetba teringat cameron!tanam ros keliling rumah!ari2 aku letak bunga hidup dalam rumah!silap2 mandi bunga aku hari2...syurga dunia betol!da ade kebun bunga, bole la berangan buat wedding tema fairytale!wakakakaka.....sebab bunga petik kat kebun bunga haku! ;p

ini budak gila sudah mula mengarut!stop it!

"potong la! baru nak happy kan diri sendiri!" T__T

cakap jer melancholy..tapi da macam orang giler!gila ini olang!

blog haku!suka hati la!sape suruh baca!shuuhhh!!!!

da!spoil!hilang idea!baru nak sengih sorang2!

ada aku kesah!aku sengih sorang2 pon tak kacau sesape!

ini cara aku nk happykan diri!malas nak fikir masalah!malas nak terus makan hati!sebab aku tak suka makan ati la!mak aku cakap tak baik makan hati!nanti belajar susah masuk otak!

patutla aku studi dulu tak dapat 4 flat!

"padahal kau tu yang kurang bijak!cakap jer la!"

ok!apa2 je la!bikin panas!

SPA!!!!cepat umumkan keputusan!janji tak pernah ditepati!buat aku tambah hangin!buat keje jangan memain bole tak! tibeeeeee je kan!


yes3!berjaya!berjaya juga aku tak nangis walaupon sebenarnya rasa nak nangis!miahaahhaha.....jadi juga yer teori aku!mengarut kat blog bole halau rasa sedih dalam diri!tetba rasa mcm da release tension!ok!gud!


mulakan esok dengans enyumann yang lebih pnjng lebar..sakit ati ke hape ko telan je la...pastu senyum lagi...awet muda gitew..... :DDDDD

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...