I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

Wishlists Part II

hi...hi....hi....
hi semua readers, and bloggers kesayangan! :)
boleh pulak haku happy bagai kat sini kan! patutnya hari ni aku da berasa di alor star untuk interview session tapi interview session tue telah dibatalkan disebabkan masalah banjir.....huuhuhuh...tak pe! hikmahnya ialah aku masih ada banyak masa untuk korek korek dengan calon calon yang dah pegi interview tue....hikhikhik.....so harap harap sudi la anda berkongsi akan soalan apakah yang telah ditanya yer!  2 days to go! patutnya 12hb november adalah last day interview untuk penguasa imigresen KP41! nampaknya kami calon calon yang kat sebelah utara nie la akan jadi calon terakhir yang di interview! huhuhuhhu....aku rasa paling awal dorang akan tunda date interview mesti lepas raya haji!no hal la! janji kau interview!kalau tak nak bagi jer terus keje tue kat kitaorg without interview!hehehhehehe... *banyak santek!*

sekarang mood nak berangan buat wishlist part II..aritu aku da buat wishlist tapi more to gadjet! but this time nak buat wishlist sempena YES bulan depan! yeah! KL, here i come! shopping time! ;p *banyak nau duit aku nak shopping kan!apsal la akaun nuffnang aku tak berapa nak masyuk lagi nie!*

ok! no problemo! berangan tak kena bayar..lagipon ade rezeki boleh la aku tunaikan wishlist aku nie!kalau tak tersimpan rapi kat blog nie dulu la..then tunggu aku ada duit yang melimpah ruah macam RED MUMMY baru aku shopping tak hengat dunia! hahahhaahha....

first in the list, nak cari grey skinny jeans! by the way aritu aku da jumpa, tapi ntah nape bengap sangat tak beli! =.=' time sales jugak! harga asal RM130+++...after diskaun tinggal dalam RM40! bapak murah! rugi rugi...huhhuhu...takpe..menda da lepas jangan dikenang!hahahaha

by the way nak beli jeans nie sebab nak menggantikan jeans aku yang sedia ada, jeans kesayangan from ROMP yang da a few years aku pakai and still in good condition tapi aku tak pasti kenapa jeans tu makin membesar! aku tak perasan ek nak cakap aku kurus! i guess la jeans tue makin lama makin membesar...so sangat longgar and da tak fit macam before nie and pinggang da longgar and asik nak londeh je! penat asik kena tarik ke atas! bak kata encek boyfriend jeans tue pandai melurut ke bawah! ohohohoho...

ok!so harap harap nanti dapat la jumpa jeans yang berkenan di hati....


color ni nice jugak! agak season
yang ni pon ok! saje nak lari dari color yang menjadi kebiasaan! sebab asal beli jeans mesti black, light blue or dark blue!


yesterday duk google google terjumpa satu jeans nie dark grey!very nice!tapi arini google balik da tak jumpe dah! =.='


yaaiii!!!!aku nak cari jeans merah jugak!sebab meran look so sexy! ;p
mesti mak merah terbakau tengok aku pakai jeans merah! hahahaa
da kate Red Lover, mesti dia bengang! kuikuikui....
ntah nape tetiba terkenan kat jeans kaler merah!


grgrgrgrgrgr.... *aku marah!*

internet connection is too bad! spoil mood nak buat wishlists! so stop dulu kat sini...continue soon!



x    o      x      o

macam nak tukar jer pakai streamyx!
sakit ati dengan berokband nie!
3 hari da aku tak dapat surf internet dengan aman! :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...