I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

Ini Fakta, Bukan Auta!

hello! hi lelaki lelaki kacak dan perempuan perempuan yang gorgeous! wah gitew! yang lain tak kacak ke? tak gorgeous ke? semua adalah kacak dan gorgeous yerrrrr..... :) kecuali lah kalau muka kau kacak, gorgeous tapi hati kau busuk macam bangkai, dengki tak sudah, pastu perangai kau da sama macam shaiton nirojim! kau tetap buruk dan hodoh di mata aku! itu adalah muktamad! kecuali lah kau ubah perangai buruk kau tue menjadi lebih baik, baru la aku akan cakap kau itu kacak atau pon gorgeous! yeeeaayyyy!!!!!

hari ni nak membongkar pasal rahsia diri sendiri! alaaa...macam takde benda nak bongkar kan? takpe!lebih baik tulis pasal diri sendiri dari menulis mengutuk pasal orang lain!jadi ini adalah beberapa fakta tentang diri aku sendiri dan ini memang betul betul fakta! tidak ada sebarang unsur unsur auta sama sekali!

FAKTA 1
percaya tak korang kalau aku cakap masa zaman sekolah aku adalah seorang budak gemok yang berkulit gelap!sumpah betol!dan sumpah juga aku baru tau pasal nie! hahahahaha...kira dulu macam perasan cantik la kot? owh!tidak sama sekali! memang da sedar dari awal yang aku tidak cantik! zaman sekolah aku bukan macam zaman gegurlz yang lain..asal keluar berjalan pegi mana mana ade aje anak anak dan bapak bapak tikus berbunyi bunyi di tepi jalan! sekali toleh! owh! besaw punya species tikus mondok! *orang la tue!*

sekarang aku da tak gemok macam dulu! weewitttt!!!! tapi masih lagi berusaha keras nak lebih kurus even though da berjaya mencatat berat badan dengan angka 4 di depan! and frankly speaking aku fobia bila angka di depan bertukar kepada 5! hohohohoho...nehi!!!!!nehi!!!! but so far, da 4-5 tahun juga berjaya mengekalkan angka 4 tetap maintain di depan! macam mana diet? PM me! ;p

FAKTA 2
aku dulu dulu paling fobia dengan camera!tak yah sesekali nak ajak aku bergedix di depan camera! sebab? biarlah rahsia! but the point is aku benci tengok gambar sendiri! tiada istilah CAMWHORE sama sekali!

itu adalah dulu!tapi sekarang????JENG!!!! JENG!!! JENG!!!!! pantang ke mana mana, portable digicam wajib di dalam handbag! tapi belum sampai tahap nampak mirror jer nak snap picture sendiri! aku belum gila bergambar sampai ke tahap gaban itu! hahahahahaha...tapi bab photoshoot, memang pantang sekali! pantang di bagi peluang! ;p confirm aku grab! wakakakakaka.... :DDDD tapi sekadar suka suka aje la!

FAKTA 3
dulu dulu time sekolah aku rasa aku memang gila low self esteem at all la! can you imagine it? aku kalau berjalan tunjuk 90 darjah! kalau ada tiang kat depan kompem aku langgar! tapi tak pernah langgar lagi la setakat nie!

tapi sekarang, wah! kira da berani!setakat nak bertentang mata tue no hal la! eh! yeke? ;p tapi jangan ajak aku main mata! kang korang tergoda! wakakaakakaa *padahal tak reti main mata, almaklumlah!mata pulak sepet!*

FAKTA 4
dulu dulu aku buat apa apa pon banyak sebab aku ikut cakap orang! owh! tak boleh buat itu! kau kena buat macam nie! hasilnya, aku mengikut acuan orang lain dan bukan diri aku! wtf! terasa betapa macam lembu dicucuk hidung betol!

tapi sekarang, never, never, never! what ever aku nak buat, i'll do it! as long tak buat benda jahat sudah la kan? aku muak dengan cakap cakap orang yang asyik nak tuding jari cakap itu ini, kutuk sana sini! padahal diri sendiri cermin dulu! right now, i'm totally satisfied to be what i want to be! 


FAKTA 5
dulu dulu aku tak reti make up langsung!nak kata tomboy, memang tak la kan?aku kan gadis aku!hahahahaha....fakta yang benar, dulu dulu memang takde sebarang alat make up!

tapi sekarang, da reti pakai make up! ;p alat make up pon da ada..tapi please don't espect la ko nak tengok make up aku melambak lambak macam bag make up mak andam kan!


FAKTA 6
dulu dulu, tapi bukan time sekolah la..ni zaman zaman campus life! muka aku sangat teruk dengan jerawat dan parut marut! sampai nak tengok muka sendiri dalam cermin pon naik menyampah! dan dulu dulu juga keje encek boyfriend tolong tampar tangan aku bila dia nampak jari jemari aku da gatal duk kacau jerawat kat muka! gatal aje nak picit jerawat tu kan! ni memang betol betol tak tipu! amek gambar je, obvious giler muka penuh parut dan jerawat! mak down! :(

tapi sekarang, da flawless dah!kulit da mulus! ewaaahhhhh!!!! perasan! ;p sape nak tau product apa aku pakai????? angkat kaki! cepat!!!!!!! 

FAKTA 7
.
.
.
.
.
.
.
.
FAKTA 8
.
.
.
.
.
.
.
.
FAKTA 9 dan seterusnya later la aku sambung! banyak pulak fakta diri sendiri ni kan!


x    o    x    o
bubbye!
mata da berpinaw pinaw ngadap netbook terlampau lama!
wuuuuuu~~~~~~





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...