I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 27, 2010

Sun Screen Lip Gloss Fushia Purple

hye kesayangan!!!!!! :DDDD

mari!!!mari!!!mari!!!!! mari dekat! hahahahaha.....hari ini telah berjaya men'shopping'kan diri sendiri jugak! :P adeh irna! cakap tengah sengkek!tapi shopping jugak! shopping dan aku tak dapat dipisahkan! shopping is the best therapy! yeayyy!!!!!!

today lepas pegi wedding Ain & Hairil, dengan ayu nya berbaju kurung moden, aku, cousin aku and a friend of mine,Ira telah menjejakkan kaki ke Center Square! sungguh ayu giteww!!!! pegi shopping complex pakai baju kurung! giler rasa weird semacam! kakakakaka...tapi takpe! shopping nye pasal, sanggup aje! :P

tujuan asal nak mencari 1 product untuk treatment peeling kulit muka...my cousin nak....since aku pon sedang buat treatment tue sekarang!aku suggest kat dia juga...almaklum lah, kulit pon kena peeling juga.sebab da banyak kulit mati...kalau tak buang lama lama kulit muka nanti nampak kusam....wah!macam pakar kecantikkan pulak!ok! enuf! :P

lepas beli that product, jalan jalan cuci mata...mula mula usha wedges kat vincci..tak de yang berkenan.pastu masuk reject shop, terjumpe 1 blouse yang so nice...pegi fitting!alamak! tak sesuai plak! sedih! kuciwa! :( tak jadi beli....besar sangat...saiz S da abes...huhuhuhu

then turun pegi Elianto..sebab ira nak beli liquid eye liner...dari nak beli liquid eye liner meraban sampai ke eye shadow bagai!hehheehee....perempuan la katakan....aku pulak ngan my cuzzy duk testing lipstick! memandangkan lipstick aku da kontot...decide to buy a new one....pilih punya pilih...dapat satu berkenan di hati....weeeeee~~~~~

Eh! kate lipstick! yang belinye Lip Gloss??? what ever! janji berkenan di hati!so, introduce to u gurlz..my new Sun Screen Lip Gloss Fushia Purple!!!!! jeng!!!! jeng!!!!! jengggggggggggggg!!!!!!!!! :DDDD

Elianto tengah buat sale...for this lip gloss dapat 20% discount...but then because i'm Digi user, dapat 10% discount lagik! total 30% discount! wahhhh!!!! i loike! so my friend pon tadi tumpang la ke'DIGI'an aku untuk dapatkan discount!hehehehehe....baek tak aku kasi tumpang ke'DIGI'an aku??? :PPPP



lupa nak snap picture aku guna lip gloss nie..color dia i loike! :) berbaloi baloi shopping kat Elianto...
for those yang nak kawin ke tunang ke and still looking for barang hantaran, boleh dapatkan set set untuk dijadikan barang hantaran di Elianto dengan harga yang sangat affordable!
serious aku cakap!naseb baek aku belum nak kawin atau tunang...kalau tak... 'dear, 1 set make up kits untuk hantaran please......'hahahahahaaaha


X    o    X     o

sudah penat....
mau tito...
esok mau pegi swimming kat penang...
jumpa kamu di sana ya orang orang penang......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...