I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Swimming!!!!!! Yeayyy!!!!!!! ^_^

alohaaaaaa!!!!!!!!

lamanya aku tak pegi swimming...last swimming tak ingat da kat mane....rasanya kalaw swimming kat pool nie last time kat harvard kot....waaaaaa....itu adalah pada bulan 5 tahun nie....so maksudnya its been 6 months la aku tak tak pegi swimming...tapi kalau bermandi manda dan snorkling di laut last bulan 6 tahun nie dekat pulau pulau kat sabah! oke! itu adalah satu tempoh masa yang agak lama!so kesimpulannya aku rindu swimming!

kelmarin melepaskan kerinduan dengan pegi swimming kat Vistana Hotel, Penang!tapi spoil sikit air die bapak sejuk!tapi takpe! nak juga swimming!


peace dulu before memasukkan diri ke dalam kolam! that lil gurl is one of my cuzzy, Aiza


this is oso my cuzzy, Miera...dia yang janji nak swimming ngan aku!last last aku swimming ngan adik die jer! hampeh! red flag! so sila jadi tukang jaga barang barang kami! :D

oke!mamarazi telah snapped picture aku! fine! hahahaha....

lepas tue jangan harap aku nak upload picture si dugong sedang berenang renang!muahahahhahaa.....sekian dahulu entri untuk kali ini....tiada lagi picture untuk show off sebab lepas swimming rambut da kecung macam hape! banyak betol klorin kan korang letak kat dalam air kolam tue!


x     o      x     o
lepas swimming perut berkeroncong lagu dondang sayang!
mari pergi lunch kat Seagate! nom...nom....nom....
rosak diet seminggu! T___T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...