I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

I Miss My Blog!


i miss my blog....
i miss blogging....
huhuhuhhu...
da dekat 2 minggu rasanya tak dapat nak updated blog....
ini semua gara gara berokband aku yang hampeh nak mati!
bikin panas!
luckily tonight macam oke pulak!
as long i can keep on typing any story kat my blog, kira ok la!
tau takut bile aku ugut nak tukar pakai streamyx! ;p
hehhehehehe...
malam nie penat sikit...
been busy jalan sana sini the whole day...
pegi Sungai Petani dari subuh sampai ke malam baru balik!
dahsyat betol!
huuhhuhhu....
hopefully esok internet connection ok macam biasa...
too many stories nak tell u guyz!
will update later...
malam ni not so extremely in mood nak blogging!
kaki lenguh berjalan seharian.....


x    o    x    o
esok nak buat cupcakes! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...