I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Batal??????

hp aku berbunyi! oh! ada call masuk!
*tekan butang hijau* jawab call la maksudnye tue!

aku          : hello?
pemanggil: hello... boleh saya bercakap dengan cik nor irna?
aku          : ye saya bercakap...
pemanggil: cik, saya ****** *nama dirahsiakan* dari SPA...cik ada dipanggil untuk temuduga penguasa     
                 imigresen, betol?
aku          : yer, betol!
pemanggil: cik, saya nak maklumkan yer temuduga tue di batalkan!

*erk?dibatalkan?????* cakap dalam hati!

aku          :abes tue bila pulak nak intebiu ek?
pemanggil: hurrmm...saya pon belum dapat lagi tarikh baru,tapi nanti kami akan maklumkan lah!
aku          :nanti hantar surat juga ke?
pemanggil: mungkin kami akan siarkan dekat website SPA la...dan kami akan buat call macam yang saya buat
                 sekarang nie la...
aku          :oooo....ok....tapi bole saya tanya..ni batal kenapa ek?pasal banjir ke?
pemanggil: yer cik..pasal banjir!
aku         : ok...ok....terima kasih.
pemanggil: sama sama....

*end call*

banjir????? =.='

penat penat je aku nebes bagai nak mati sebab nak intebiu esok kononnye.....huhuhuuhh....so lupakan sekejap interview, pikir pasal MTEST ari sabtu nie pulak!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...