I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

Good Luck!

hi...hi....hi.. :)
assalamualaikum semua!!!!!! *wahhh....mood sangat hepi nampaknye?!*

hurrmmm....lama juga tak update diary a.k.a blog kesayangan! *padahal less than a week baru tak updated blog!*

busy sikit dengan movie marathon in few days back! hahahahaha.... macam busy kerja jer kan! ;p lagipon 2 hari nie busy buat clearance barang barang tak boleh pakai in my mum's kitchen! hambek kau! abes semua benda yang aku rasa tak perlu berada di dalam dapur dan tak boleh digunapakai dah aku buang semua dalam tong sampah! giler la kan! dah tu sape suruh mak aku simpan semua benda benda yang buat nyemak dapur tue!sampai da macam ape je....takde ruang da nak simpan lagi barang barang lain! so any useless things semua aku da humban dalam tong sampah!hahahhaha...

operasi semalam melibatkan sebanyak 2 beg plastik besar barang barang tidak berguna telah dihumban ke dalam tong sampah! dan aku pasti by today lori sampah MDB da hangkut semua barang barang tu pegi tapak pelupusan! *wink* *wink* *wink*! pueh hati tengok dapur lebih kemas! :))) so hari ni masih lagi meneruskan operasi, tapi sekarang rest kejap tunggu my brother bangun tido! aku tak larat nak angkat almari kat dapur tu sorang sorang! belum lagi sekuat badang! jadi i need man power! *hoiiiiii!!!!! cepat la bangun!* kan bagus kalau boleh jerit camtu kat telinga dia! =.=' *sighs* sabo je la aku tunggu dia bangun!

hurmm..lupakan cerita tentang operasi besar besaran aku dalam dua hari nie! aku nak amek kesempatan pada hari ni aku nak wish ALL THE BEST AND GOOD LUCK to my dear encek boyfriend! :) his final exam for 2nd sem dah mula hari nie!so, i hope encek boyfriend study hard and dapat jawab exam dengan baik!last sem dekan, so this sem pon harap harap dekan lagi! chaiyok! chaiyok! 3 sem to go! :)


special untuk encek boyfriend :)
GUD LUCK my dear!
ily so much!


x    o    x    o
menanti masa encek boyfriend tidak lagi busy! 
uhuhuhuhuh.....sedey benar bunyinya... :(
tapi i need to sacrifice! :)
bubyeeeeeee semuaaaaa..........
2 days to go!
aku sangat nebes!hohohohohoho

2 comments:

  1. 10q Cik Gulpren... hehehhehehe
    cik gulpren pun gud luck intebiu nanti k..
    chaiyok2 cik gulpren.. hihihihi

    mmmwwwaaahhhhhh

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...most welcome encek boyfriend! ;p
    tenkiu juga utk encek boyfriend! pray for me ah! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...