I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 23, 2010

4 YEARS, 3 MONTHS, 3 WEEKS

today, it has been 4 years, 3 months and 3 weeks we have been together...i admit there are a lot of couple out there yang berkapel lagi lama dari saya dan si dia. terlalu banyak obstacles yang saya dan si dia da lalui dan hadapi...

pelbagai bentuk halangan, cabaran dan dugaan serta suka duka yang saya dan si dia hadapi. kadang2 terlalu pahit untuk dikenang. airmata, hati dan perasaan menjadi taruhan. sehingga hari ini, alhamdulillah...kami masih bersama.masih mampu dan masih kuat untuk mhadapi cabaran dan dugaan yang mendatang.


kehidupan ketika masih menuntut di bumi UKM menjadi sesuatu yang manis untuk dikenang. =) so sweet! saya rindukan saat itu.alangkah indah kalaw saya mampu memutarkan kembali waktu itu.


sehingga ke saat ini, saya seolah baru terjaga dari mimpi yang panjang.tak pernah berfikir untuk terjebak ke dalam long distance love.OMG!baru saya tau betapa sakitnya berada di dalam long distance love nie...saya bencikan ini!i hate this distance...i hate to be far apart from him! :'(


i do realize..dugaan bila berjauhan lebih hebat!ya Allah...kuatkanlah hati hamba-Mu ini ya Allah...sesungguhnya hamba-Mu ini terlalu banyak kekurangannya...tetapkan hati hamba-Mu ini...ya Allah ya tuhanku.seandainya telah Engkau tetapkan dia adalah jodohku, satukanlah diriku dengan dirinya.dan seandainya dia bukan milikku,jauhkanlah dirinya dari diriku dan luputkan segala ingatan ku terhadapnya.


makin hari makin hebat dugaan dan ujian yang Engkau berikan kepada kami...aku akui, terkadang aku tewas dengan perasaan aku sendiri....apapon, aku panjatkan kesyukuran ku kepadaMu kerana selama tempoh ini belum pernah lagi kami secara officially mahupon unoffcially break off!


sometimes i do think bout our relation...sampai ke mana hala tuju kehidupan saya dan dia? i have too many weaknesses. questionmarks is every where... i keep on asking myself....tetapkah Bella bergandingan dengan Edward? eh! kenapa pula Bella dan Edward? saya suka Bella, heroin dalam filem twilight dan juga heronya Edward. itu hanya la filem! jalan cerita kehidupannya manusia yang corakkan. tapi realitinya bukan begitu. turun naik hidup ni mcm roller coaster....kadang2 bila tsunami atau huricane melanda itu lebih parah!


tipulah kalaw saya katakan saya tak sayang si dia..bohonglah kalaw saya katakan saya tak sayangkan hubungan yang da lama saya dan si dia bina.gaduh???mestilah ada..bak kata P.Ramlee sedangkan lidah lagi tergigit...inikan pula pakwe dan makwe..ok!yang belakang tu P.Ramlee tak kata...saya yang kata..saya tak tipu!


hakikatnya saya benci bila ada perselisihan atau berlakunya pertengkaran antara saya dan si dia!anyone ada tips bole kasitaw saya mcm mana tak nak gaduh?saya akui, lagi jauh saya dan dia, lagi banyak pertengkaran yang berlaku...tapi bila masing2 di depan mata, gaduh paling lama 5minit da bole baik...kenapa yer?adehh....x sanggupnya mcm nie....susah bila masing2 bjauhan....


ya Allah, tabahkanlah hatiku ini ya Allah...kuatkanlah hati kami berdua...jangan lah dipesongkan hati kami....niat kami terlalu murni...bak kata stacy...cintaku bukanlah cinta pakai buang...this is forever and ever...


peliharalah hubungan kami ya Allah....no more turning back!step forward without turning back!bole tak mcm tue?

irna da mula nak touching2 emo2...ok la...jangan teruskan...nnt u guys tmuntah pulak baca entri saya.....sebagai balasan baca coretan mengarut tapi tulus dari ati saya nie...meh tengok my pic with my dear...was snapped on 010106....diz is new year punya pica taw!for me this is my first pic with him even though it is not actually...ada kisah disebalik pica nie...but i still keep diz pica...



chumel kan kami? =p

ni muka muda lagi nie..hingusan lagi...time studi...

saya sygkan pic nie.........

ily, Nourhazwan Ag. Zaini ~~~~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...