I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS ROHNYA

Assakamualaikum w.b.t.......

syukur ke hadrat Illahi kerana masih dipanjangkan usia saya sehingga saya masih lagi dapat berblogging pada tika dan saat ini....sesungguhnya kehidupan di dunia ini penuh dengan paca robanya..... aisehhhh!!!! apa pulak saya merapek nie????

sebenarnya nak ucapkan takziah kepada keluarga Mak Ngah saya yang berada di Gombak, Selangor atas pemergian arwah Pak Ngah saya yang telah menghembuskan nafas terakhirnya pada hari Jumaat lepas....*al-fatihah*...semoga Mak Ngah anak beranak tabah dalam menempuh dugaan ini.....

dikesempatan ini juga saya nak mohon maaf sebab tak pergi menjenguk sebab pada hari kejadian saya berada di Penang. time abah call bagitau Pak Ngah meninggal saya masih di Penang. and abah pulak time tue da on the way balik rumah nak packing barang dan terus berangkat ke Gombak petang tue jugak. abah cakap tak payah ikut la sebab abah dah nak bertolak pergi KL. nanti kalau tunggu saya balik lambat lagi nak gerak. so saya kena tinggal T__T sob sob sob....

harapnya takde la sesape yang bermulut puaka nak buat cerita saya nie tak reti reti nak menjenguk sedara sendiri meninggal! saya memang nak pegi tapi dek abah da rushing sangat tanak tunggu saya balik dulu, apakan daya saya la....apa pon, saya tetap mengirimkan doa dari kejauhan.semoga roh Pak Ngah dicucuri rahmat. semoga Pak Ngah tenang bersemadi di sana dan semoga Pak Ngah diletakkan dalam golongan orang orang yang beriman....amin....

x    o    x    o
jodoh pertemuan, ajal maut di tangan Tuhan
hidup jangan nak dengki dengan kehidupan orang lain! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...