I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

THE COLORFUL OF FLORA

malam nie tak dapat nak update lagi cerita Family Day kat Pantai Merdeka.will update later cerita makan tak hengat dunia! =.=' *mak down you!sebab mak pon ikut melantak tak hengat dunia!* :(

hie kacak! hie si manis.....introduce to you my cousin, Mira :) da jadi trademark jumpa semua benda nak kiss ;p naseb jumpa orang tak kiss! ;p


da kata saya tuan empunya blog, haruslah letak gambar sendiri jugak! *sila abaikan gambar di atas yang bermuka lesu..sumpah time nie fatigue tahap gaban dengan panasnya lagi. dan sila abaikan juga senyuman tak ikhlas yang diberikan* sepanjang hari melemparkan senyuman yang dibuat buat, nampak gila tak ikhlas! lantak la kalau ada yang cakap saya sombong! serious nikmat senyum kena tarik for a while! -_- kenapa saya cakap macam tue?akan diceritakan pada next entri! *suke aje nak buat orang annoying!dulik!*

ok, baru nak start story...alkisah lepas habes picnic kat Pantai Merdeka we went to landscape punya kedai sebab makjang nak cari pokok yang kami sendiri tak dapat kenal pasti apakah nama pokok bunga tue, memandangkan makjang dan mak duk gila tanam pokok tue kat rumah, gantung kiri kanan belakang depan sampai atas pagar semua dorang letak pokok bunga tue!so kononnya nak mencari spesies tue lagi la tapi color lain dari yang ada kat rumah nie. so singgah la kat kedai landscape yang cantik giler nie! sumpah rasa nak kerja kat kedai tue! ;p

makjang dan mira tengah tengok benda yang saya tak tau apa nama dia ;p

babe, saya nak bagitau bunga bunga kat kedai nie serious cantik cantik... T__T nangis sebab tak dapat nak beli pokok pokok bunga yang cantik nie! *haish* so sebab pokok pokok bunga nie cantik, saya belanja you alls gambar gambar bunga yang menjadi pilihan hati saya aje lah! ;p sila puji konon gambar yang saya captured nie macam professional photographer! :D happy viewing!









cantik cantik kan gambar saya captured?
bluggghhh!!!! peh-lis, masuk bakul angkat pakai kren lagi! ;p

habes semua pelosok kedai saya dan kazen selongkar! sungguh tak malu....lepas tue chomwhoring tanpa segan silu!

posing jangan tak posing!

*sighs* benci dengan senyuman palsu itu! :(

nak tunjuk landscape yang cantik sebenarnya!
tapi harus diselitkan gambar gedix sendiri! :D

ending pon harus letak gambar sendiri :)
walaupon gambar nie 'cacat'

x    o     x    o
esok updated cerita 'perutku maw picah' 
bubbyeeeeeeeeee.............zzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...