I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

L O M O

syukur alhamdulillah, petang nie mood nak google pasal L O M O up sikit! :D by the way, this is my first time dengar pasal perkataan L O M O....i just wonder, what is L-O-M-O basically? fashion baju ke, sejenis kuih ke, atau jenis kasut; kasut brand L-O-M-O? masalahnya ada ke kasut brand L O M O? hurrmmm...so tanak pening pening kepala, jum tanya pakcik Google aje la...sebab kalau nak tanya Pak Mat ke, Pak Tam ke atau Pakcik sekali pon, confirm dorang tak tau tue ape itu L O M O....

secara dasarnya saya macam da dapat sikit gambaran apa itu L-O-M-O! yeaayyyyy!!!! walaupon sebenarnya saya da macam ketinggalan zaman kan? memandangkan L-O-M-O nie da lama wujud kat atas muka bumi nie! =.=' silly me!

so,LOMO is kind-of DSLR, serious sumpah comel bangattttt!!!!! saya da mula teruja dengan LOMO! I fall in love with LOMO! haish! oh! macam saya cakap awal awal tadi it's k-i-n-d-o-f DLSR, tapi dia bukan DSLR! LOMO nie ala ala macam camera lama, no analogue, no digital yet effect yang dihasilkan kebabommmmm!!!!! :D *see, kan da cakap saya sudah cinta sama LOMO!*

from the info that i got, the price for this cute LOMO yang ada kat pasaran Malaysia nie as low as RM50! wowwwww!!!!!! very the affordable one la babe! masuk dalam wishlist! ;p nanti hadiah birthday sila hadiahkan saya LOMO yer! nanti saya bagitau LOMO jenis mana satu saya nak! wakakakakaka...by the way, of course la i won't request for LOMO yang murah....harga LOMO bole goes up to RM1000 over yer....but still consider affordable lagi kan? *wink* sebab korang nye digicam pon harga lebih lebih kurang jugak kan? satu lagi, LOMO menggunakan filem yer, no memory card bagai!

LOMO nie ada banyak jenis, the latest one yang terhangat di pasaran is lomolitos

it's so cute!!!!!!

then ada pop-9 black edition, lomoDIANA, horizon and fish eye!




korang boleh la pegi google sendiri gambar gambar camera LOMO yang sangat sangat cute nie! banyak lagi yang korang boleh dapat sampai korang rasa juling bijik mata tengok LOMO yang comel comel bangat nie!

seterusnya nak show off gambar yang dicaptured using LOMO





LOMO fisheye

x    o    x    o
i'm falling in LOVE.........
lalalalalalala~~~~
psssstttt...yang pentingnya LOMO bukan fashion baju! :D












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...