I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

JANGAN ANIAYA ORANG

Heylo guys....hie gorgeous....pagi pagi da blogwalking here and there! singgah blog THE OTHER KHAIRUL.....tertarik hati nak baca satu entri kat blog mamat nie pasal software latest yang patut ada di PC/Laptop korang (2011). by the way aku nie tak la pandai sangat pasal software moware nie... saje je review kot kot ada software yang menarik.

ok, sebelum nak cerita panjang, bloggers yang kenal tuan punya blog THE OTHER KHAIRUL nie mesti tau kan mamat nie jenis yang macam mana? kalau tak kenal dia korang review la blog dia dulu.pastu nanti korang akan dapat gambaran dia nie jenis yang macam mana :)

so belek punya belek, tertarik kat satu software nie.... nama software nie PhotoInstrument.

meh nak tunjuk sikit apa si Khairul nie cakap kat blog dia.

apa perasaan lepas korang baca apa mamat nie cakap? comel kan dia mengutuk? :P nak rasai kecomelan dia mengutuk kaum Hawa, korang boleh la pegi ambush blog dia....aku suka baca blog dia ;D

ok, enough memuji mamat sorang nie....sambung balik pasal software nie. aku da explore sikit sikit la pasal PhotoInstrument nie. sumpah teruja sebab aku serious tak pandai guna Photoshop untuk edit edit gambar sebab aku memang tak rajin nak edit. paling lama masa aku amik untuk cuba mengedit gambar sendiri ialah 5 minit..lepas tue aku da mula bosan. so in the nut shell, aku memang malas nak mengedit. dan aku memang failed nak guna Photoshop! pity me! =.='

sambung lagi...bila aku terbaca pasal software nie aku pon korek korek la sikit kan pasal software nie...sumpah teruja!tapi aku tak sure la software nie korang leh download free atau kena bayar! aku rasa macam korang kena bayar la...ntah la..aku nie failed segala benda. cuba la pegi explore sendiri kalau kalau korang leh download for free.tapi macam mamat nie cakap ' Dengan PhotoInstrument, korang boleh tipu mana-mana mamat-mamat handsome mahupun yang tak handsome supaya mereka terpikat dengan kelicinan dahi dan kegebuan pipi anda'.

kenapa aku nak quote kata kata mamat nie pulak kan? sebab bila aku explore pasal software nie, tengok tutorial dia, aku rasa orang yang tak pandai guna Photoshop macam aku nie da boleh cakap 'do i look like i care when i don't know how to use Photoshop to edit my picture! hey, i have PhotoInstrument la babe...its easy than Photoshop! hasil lagi superb!'

Apakah perbezaan diantara gambar asal dengan gambar yang telah diedit?

Gambar Perempuan tue masa snapped muka tak makeup...lepas tue guna PhotoInstrument touch up letak make up..terus nampak cantik!

Gambar lelaki tue muka ala ala jerawat batu, kulit tak gebu, bibir bawah sedikit terjuih ke depan, batang hidung tak berapa nak lurus. 

Lepas edit, kulit licin dan gebu, jerawat batu hilang, bibir da tak terjuih, batang hidung terus lurus macam pembaris! see, magic tak PhotoInstrument nie? terpedaya kan?

meh tengok lagi...

muka bulat tukar kasi lonjong

perbezaan yang sangat ketara kan?
so lepas nie korang boleh snapped gambar sendiri without any make up then korang guna la PhotoInstrument untuk touch up muka korang supaya jelita!

wrinkles pon boleh 'buang'

tak perlu bazir duit nak beli lens..
korang boleh edit sendiri bijik mata korang letak color ape yang korang nak!
sampai nanti kalau kawan korang cakap 'eh!cantiknya lens...kat mana you beli? i cari tak pernah jumpa pon!'


basically banyak lagi yang korang boleh explore dengan PhotoInstrument nie...bagi orang yang cam aku yang buta dalam ilmu mengedit gambar nie, memang sumpah excited la bila terjumpa software software yang secara langsung akan mendidik diri anda menjadi manusia palsu di alam maya. so awas lelaki lelaki mahupon perempuan perempuan yang menjadikan laman laman sosial sebagai platform nak mencari pasangan hidup. ada kemungkinan anda diperdaya nenek nenek tua tapi celik IT yang muka kedut seribu atau lelaki lelaki tak handsome tapi menghandsomekan diri dengan PhotoInstrument nie. sebab PhotoInstrument lagi mudah nak guna dari Photoshop! tak percaya pegi tengok tutorial PhotoInstrument nie!

x    o    x    o
selamat mencuba! 
:)
kalau dapat download free inform inform le...








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...