I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

|| My New Baby Lappy ||

Ok! berita sedih....walaupon da sikit lapuk! lambat nak update...my hp pavillion kesayangan yang lebih kurang 5@6 tahun berkhidmat untuk aku oredi gone! !_____! aku sayang my baby hp tue...tak pernah terpikir akan beli lappy baru untuk menggantikan baby hp ku... =( out of my mind la nak beli lappy baru.....bagi aku itu lah lappy ku sampai bila2....

Hp ku x pernah buat hal selama dia berkhidmat untuk aku...paling2 kena serangan virus,trojan or wuuteva worms.itu jer..dan paling2 aku hanya perlu formatkan balik baby lappy ku itu.

jum mulakan kisah sedih! T________T

kejadian berlaku ketika aku masih dalam GEMS..time tu aku still kat harvard.ok!yang sebenarnya harvard suasana hotel!bukan harvard university!itu hanya angan2...huhuhuhuu

pendekkan cerita lappy ku gone bcoz of adapter yg ade masalah.bile aku nak hntar pegi repair, orang kat kedai ckp hard disk aku pon gone sekali.disebabkan lappy ku model lama, so hard disk dia agak susah nak cari ganti and kalaw ade pon ianya adalah mahal.setelah membuat perkiraan, kos untuk baiki lappy ku nak jjuga cecah RM800++...

my baby hp yang menjadi kesayangan

so minta pandangan my dear..my dear cakap x berbaloi nak baiki lappy tue...sebab kos nak baiki pon da bole beli sebijik netbook baru..ok!netbook je not notebook!setelah buat perkiraan dan perbincangan, dengan berat ati aku pon terpaksa akui kena beli lappy baru.


disebabkan aku da terbiasa dengan produk hp..so plan nak beli hp juga..tapi memandangkan design netbook hp yang x berapa nak berkenan kat hati, akhirnya memilih netbook acer aspire one yang dikira bole tahan sikit la..sebab design and pattern pon agak berkenan di hati..akhirnya memilih acer aspire one blue + black sebab nampak smart sikit....

dan ini la rupa my new baby lappy blue ^___^ ape pon hp tetap di hatiku...nak beli sony x mampu..huhuhuhu....



|| tenkiu to my dear for everything, for da help, for da opinion and for everything ||

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...