I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 25, 2010

emptiness side of my life

ntah kenapa....apa sebabnya...saya sendiri xtaw...2-3 days back...serba x lengkap rasanya hidup.saya sentiasa rasa ada kekosongan di dalam hidup saya...saya bencikan perasaan ini!really hate diz...ada orang tak yang faham apa yang saya rasa?

kenapa sekarang ni saya selalu sangat diganggu dek 'kekosongan' yang saya sentiasa rasa...its hunting me all the time...OMG!perhaps dat i cud chase it away from my life....hidup saya selama 24 tahun ini mulanya saya rasakan cukup lengkap sudah.nak lagi saya tinggal bersama famili saya.sepatutnya saya tidak lagi merasa apa2 kekosongan dalam hidup.tapi ketika ni saya terlalu merasai kosongnya hidup saya.sampaikan saya sendiri tidak tau ke mana harus saya pergi..ke mana harus saya tuju... :'(

i realize...i neva feel da emptiness of my life when i get along with my dear..yes!im really sure bout that.i dunno why...but diz is true...he owez fulfill da emptiness of my life.i neva feel alone..neva feel empty when with him.

saya sangat terseksa dengan keadaan ini...saya bencikan perasaan ini.perasaan ini sangat menyeksa perasaan dan jiwa saya....huhuuhu....

owh...saya sedar...saya sedang emo....dan ini adalah entri org yang sedang emo...dan org emo itu selalunya nampak mcm org x waras...betul ke?ntahla....entri ni kelihatan seperti essay budak tahun 1...adehh....apa yang saya merepek nie?saya betol2 x dpaat nk berfikir...tp itulah yg saya sedang rasa sekarang ni....

x o x o



xtually nak hepikan diri sendiri

kesian kan saya?

xpela...let me do sumthing dat can comfort myself

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...