I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

|| Movie Maniac ||


movie...movie...movie....adehhh....bile agaknya dapat tengok movie lagi nie?the last movie that i watched is Shrek Forever After...memang best...time ni tengok movie nie kat Suria Sabah, Kota Kinabalu. tengok movie with my dear and his sista...sis amone....memang have fun tengok movie nie.... =) rate dia 4 star....hehheehhe



still kat kota kinabalu....before tengok Shrek Forever After, saya tengok Prince of Persia oso kat Suria sabah.Tapi time nie tengok midnite movie...huhuhuhhu....saya tak pernah tido tau time tengok movie...tak kisah la walaupon midnite movie tu sampai pukul3 pagi sekali pon....hebat tak saya? ^_^

ok...saya tak hebat...time tengok prince of persia..saya bersama my dear ngan sis amone juga...tengok midnite movie.movie start pukul 1135 malam...huhuuhu....tapi tak sampai 5 minit movie start, saya sudah di awang2an...huhhuhu.....asyik on off je time tengok cite nie....akhirnya diketawakan oleh my dear ngn sis amone... =( saya mengaku kalah untuk kali ini.bukannya ape...nie sebab penat banyak berjalan disiang hari....so kesimpulannya saya tak tau ape kesah prince of persia nie....wuwuwuwuwuwu...



tak dapat bagi rate sebab tak tau cerita sebenar...ngeh3..


sekarang ni teringin pulak nak tengok cerita yang tengah hangat kat panggung wayang sekakrang nie...aritu time kat sabah da tak cukup masa nak tengok wayang...teringin nak tengok cerita nie...



lagenda budak setan...ade yang cakap best..ade yang cakap cite nie x best...best ke tak ek?tapi saya penah baca novel lagenda budak setan nie..cuma da lupa ape kesahnye....huhuhhu...tapi yang saya pasti cerita dia best...sebab saya minat sangat dengan hasil tulisan ahadiat akasyah!dulu suka sangat beli novel ahadiat akasyah...he neva make me regret!

ada la satu movie yang saya nak sangat tengok sekarang nie which is sex and the city 2..saya da tengok yang part 1.serius saya suka cerita dia...tapi yang part 2 ni tak tau la pulak apa kesahnya....tu yg teringin sangat nk tengok....



tapi ntah bila saya nak dapat tengok movie nie...ntah la..jarang sebenarnya saya tengok movie dengan kawan2...selalunya saya tengok movie hanya dengan my dear...dulu time studi bole cakap saya jadi kaki wayang juga la..sebab every weekend mesti nak tengok wayang....selalu saya dan my dear tengok wayang dekat the mines dan times square...kadang2 tu tengok kat pavillion dan juga midvalley....huhuhhu


waaaaa...saya sangat teringin nak pegi tengok movie2 ini...tapi bila nak dapat tengok nie...alangkah bestnya kalaw kat tempat saya ni ada panggung wayang....tak la saya kena pergi jauh semata2 nak tengok wayang... =( sob sob sob...

ok!saya taw...mesti ade yang pk ape teruk la tempat dia nie takde panggung wayang kan?huhuhuhu....saya tinggal kat kawasan kampung je...pekan saya pon kecik je...tapi time saya kecik2 ade panggung wayang besar tau kat sini...tapi bila saya da besar and pandai tengok wayang,panggung tu pulak da tutup....huhuuhuh..ape pon saya sayang kampung halaman saya walaupon tempat ni tak semaju mcam kl yang ada segala2 nya.... \(^_^)/



x o x o

rindu pulak bila terkenang sweet moment tengok wayang bersama my dear...hekhekhek...
alamak!terkeluar tajuk suda...ok...chow dulu~~~~



2 comments:

  1. shrek 3d best!
    ehehe
    tp ramai kata sex and the city xbest

    ReplyDelete
  2. yaka?
    tp sex and the city yg 1st not bad.....
    ok jg....yg 2 ni xtaw la...huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...