I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 17, 2010

~Addicted To Color Lense~

Hobi baru aku....memakai contact lens bewarna..macam best plak...da ada satu nak beli lagi...setakat ni baru ada 2 lens.....



Geo Lens - Grey 3 tones ~ 14mm


Pop C lens - Light Violet ~ 15mm

Next color lens...tgk la dulu kaler ape...tp aku mcm suka baby blue...huhuuhu....pakai lens and fake eyelashes....chumil sgt.... ^_^
To those yang berkenan dengan lens2 nie bole beli kat Angelic Shoppe,..banyak lagi kaler2 menarik...degree from 0-1000....diameter ade dari 14mm-da latest 16mm....harga pon berpatutan...range from RM38-RM55 depends pada jenis lens yg korg nak beli...pembelian adalah secara online...lens ni from korea....tahan sampai 1 tahun..normally kalau beli kat optical shop lens ni paling lama bertahan sampai 3 bulan je...tapi yang ni sampai setahun...berbaloi2 kan?

Jangan risau....setakat ni aku guna lens ni xde masalah la...alergik ke....ape ke..xde...so selamat....yang penting da way u handle ur lens tu...hygien tu penting.....Nanti kalaw rajin aku upload pix aku pakai lens nie....

Sekian dulu untuk entry kali nie.... ~~dadaaaaaaaaaaa~~~

>credit to my hubby yang ajar i pakai lens ni walaupon b4 ni i ni penakot sgt nak pakai lens ^_^ <




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...