I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 12, 2010

:: Rindu Itu Berkunjung Tiba :;


I dunno why 2-3 days back I keep on thinking bout my trip to KK on diz May..its almost 1 year after my last visit to that nicest place eva and after, Sabah Land Below The Wind. I dunno why everytime I've been there, I feel like I really fall in love with dat place. Hurmmmm.... let da pix create da story...





Diz is da pix of Tg Aru 2nd Beach....ni pix di waktu siang. Last year, when I was there, its oredi at nite. Kat sini la aku meet up dengan ex-rumate aku yang disayangi, Kak Dayang. Time tu aku bersama Chenta, dan Kak Dayang bersama Abg Wan yang da merangkap jadi fiancee dia sekarang nie dan bakal bkawin tak lama lagi. Masa mengubah segalanya. But I hope, Tg Aru tetap sama. Aku rindukan kedamaian Tg Aru.


Actually aku nak upload banyak lg pic2 yang menarik kt sini.Tapi tah nape asyik ape yang aku nak buat tue x menjadi mcm ape yang aku nak...maklumlah...still baru lagi dlm dunia blogging nie...ape pon aku akn keep on learning so ak bole improve kan skill aku utk aku merepek kat blog nie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...