I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 20, 2010

Giler Annoying Okay?! -PART III -

Heran aku ngn manusia - manusia nie. Ntah papa... Crazy frogs kut? Bila aku marahkan orang lain, dorg plak yg over terasa. Eh! X sakit ati ke bile tuan punya badan x ckp papa tp muncul plak manusia - manusia yg cuba menjadi batu api. Mencari publisiti murahan kali...Ish! Gile heran la! Nape ek?


HIPOKRIT...apa yg anda faham dgn word hipokrit? Actually, hypocrite means a person who professes beliefs and opinions that he or she does not hold in order to conceal his or her real feelings or motives. I dun think if we are doin sumthin as we want to show kind of respect to da ceremony etc dat is hypocrite...


Contohnya...pemakaian tudung di dalam satu2 majlis. Kita menghormati majlis eventhough hakikatnya kita bukan cmtue..x salah aku rasa. Lain la depan mak bapak btudung litup..bila mak bapak hilang dari pandangan tudung sumer tercabut.Melayang ntah ke mana.Tue baru kira hipokrit.


Satu lagi,btudung litup, tapi keluar dengan boyfriend,pegang tangan, hold sana sini. Menggatal, menggedik x hengat dunia. Ape kejadahnye tue? Rosakkan imej org pakai tudung jer...Moral ntah pape.Mengalahkan orang yg x pakai tudung plak lagaknya. Rosak akhlak! Rosak imej!


Owh!pastu nak masuk cket isu "DAYUS"...ape ek dayus?korg lebih arif tentang dayus. Ade jantan nie...jadi batu api.sudah la aku nie pon x kenal dari celah mana dtg jantan nie.xde kaian lagsung.ape aku buat, ade je dia nk mencelah.Siap bole ckp ape aku buat tue bole bawa murtad,kurafat.Sedangkan aku wish mery xmas kt kawan aku jer.Tu pon bole jatuh jadi murtad ke?kurafat ke?mazhab mane nie?xtaw plak aku!


Da la...jadi lagi batu api.Malas nak citer la ape kes. Pastu bile da jadi gaduh,akaun fb pon delete.so komen2 jantan tue pon auto deleted la.Tak ke dayus cmtue?Sial kan jantan cmtue?aku x ampun dosa jantan tu sampai mati!Sbb dia la yg bawa sial dalam idup aku.Kena mandi bunga nie..buang sial yg jantan tue bawa!yaiiiiii!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...