I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

< Finale >

Finally....apa yang aku tggu da muncul jugak...permohonan utk KPLI intake 2010 akan dibuka esok..so number pin bole la dibeli di cawangan BSN bhampiran...hhhuhuhu...ini merupakan permohonan aku kali yang kedua...dan kalaw ditengok,ditilik betul2...kali nie KPM da mcm ketatkan sikit la syarat dan kelayakan tue..ape pon aku masih lagi bole memohon...and plg hepi diz time aku apply aku da ada experience as a teacher...huhuhuhu..

I think diz time i nak apply utk subjek PJK plak..last time aku apply subjek english...mbe competiton tu a bit high kot...so aku rasa nk tukar plak diz time nak amek pjk..actually x kesha pon la psl subjek..tu utk studi kt maktab utk sthn jer..lepas tue..pposting..depends jg kt skolah n guru besar nak suruh ajar subjek ape...huhuhuh..so aku plan nak amek je major pjk n minor english..ok gak tue aku rasa...

Aku sgt2 bharap kali nie aku berjaya utk masuk KPLI sbb aku memang sgt2 nak keja jadi cikgu nie...huhuhuhu...lg satu umur aku makin ari makin meningkat..nnt da terlampau lanjut usia..nak aplly keje pon org da xnak trima lagi da...huhuhuhu...harap2 kali nie aku berjaya...x kesah la walaupon kwn2 ckp amek pjk nie lasak la..kena jemur tgh panas la..hitam la...lantak la sume tue...huhuhuhu....

So, tomorrow morning nk pg BSN dptkan pon num...to those yg baca blog aku n semua la...tolong la doakan aku moga aku berjaya masuk KPLI tahun nie...so bile dpt masuk KPLI, dpt keje...dpt keje,bole tlg mak abah aku mcm aritue time aku jd cg...bole bg duit belanja kt parents aku tiap2 bulan walaupon x banyak...satu kepuasa. bg aku... :)))))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...