I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

TAK PERLU JADI ARTIS PON DA FAMOUS!

Assalamualaikum w.b.t.....

hai stalkers! *terus say hi kat stalkers dulu sebab aku tau ada stalkers setia kat blog aku!* hai readers, hai followers and hai everybody! semalam aku tido punya la awal sebab...adelah sebabnya....malam nie tak ngantuk pulak!so lets blogging!

by the way nak cakap sikit pasal 1 hal nie! aku rasa korang tengok tajuk entri pon korang ala ala da boleh dapat gambaran sikit kan?as you all know la, aku bukan type gila glamour! nak nak lagi glamour di alam maya!ape kelas kan?dan dunia dunia glamour is not in my list la! aku lagi rela hidup sebagai manusia biasa!live life to the fullest tanpa perlu memfamouskan diri! get it? setakat kau gedix gedix tayang muka buat video, pastu upload masuk youtube, famous ke kau????? low class! kalau tak gedix boleh tahan lagi....pastu rakam video sendiri, sendiri yang upload pegi youtube, dan dengan muka tak malunya kau mengaku kau ARTIS!hahahha..WTH???? *rasa macam nak campak telur busuk kat muka orang yang perasan macam nie!*

yuucckkkss!!!so let them perasan sampai ke mati!ok....sambung lagi cerita.nak cakap pasal famous amous nie la kan! tadi aku da cakap aku tak gila nak jadi atau hidup glamour!tapi tue la...belom pon aku JADI atau MENJADIKAN diri aku glamour, banyak pulak gosip liar tersebar!see....kan aku da cakap.aku tak perlu jadi glamour!orang da sebok nak sebar gosip pasal aku!can you imagine if aku seglamour artis kat luar sana???bukan artis youtube okeh!itu tak layan!LOW CLASS!!!!lagi satu artis ke????gamaknya hari hari aku kena buat press conference kot?untuk menjawab gosip yang tersebar???

owh!aku ni kan baik hati!suka bagi award untuk orang orang yang aku rasakan patot mendapat award!so malam nie nak bagi award penglipulara terbaik la!i think award tu sangat sesuai!why?sebab penglipulara ni punya karang cerita pasal aku, memang terbaik!aku rasa penulis skrip kat Malaysia nie boleh gulung tikar kalau dia jadi penulis skrip!tahap kedramatikkan cerita dia nie memang takde tolok bandingnya lah! caya la luuuuu!!!!!

menurut cerita yang disebarkan penglipulara nie ke seantero alam maya dan realiti nie, dia kata dulu dulu la...sebelum aku bertunang.....korang gi la tengok album album aku kat FB..berapa banyak album aku ulang alik makan angin kat Sabah?sekali? dua kali?ke berkali kali?kan ke setiap kali je aku pegi Encek Tunang mesti ade bersama!sebab?sebab lagi....yer la..bagi sebab...sebab Encek Tunang berasal dari sana...kampung halaman kat sana.....keje pon kat sana...family dia pon kat sana.....reti???so no wonder la kalau aku gi sana, muka Encek Tunang pasti muncul di dalam album album aku!

so, aku pendekkan cerita la..sebab aku nie bukan penglipulara. gosip disebarkan macam hackers hack PC 1 dunia la gamaknya(?) mengatakan aku nie gediks, ikut boyfriend sampai ke Sabah..balik rumah kenala belasah SETENGAH MATI pulak tu dengan bapak aku.....dan secara automatiknya aku pon KAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!....gelak macam nak pecah perut! :DDDD geli ketiak aku babe dengar gosip camnie!dramatik betol cerita!kot yer pon nak buat karangan, buat la karangan taraf taraf degree level ke..ni taraf budak tadika yang hingus meleleh leleh lagi kat idung tue!wakluuuu???? ouch! lupe plak!memang la tak taraf degree karangan dia....sebab dia SPM pon tak pas kot (?)

agak agak la kan nak buat cerita pon!kasi logik sikit boleh??sekali pergi da setengah mati kena belasah dengan bapak aku, dua kali pegi kompem mau mati aku kan?tapi aku masih lagi hidup dengan aman dan bahagianya tanpa kena jentik pon dengan bapak aku.....ke orang yang kena belasah tue muka iras iras aku?clone aku kot kan?ade sape sape pernah jumpa orang yang muka cam aku tak????kasi kontek number dia please..nak try tanya dia jap penah gi Sabah pastu balik kena belasah dengan bapak dia tak??

adoiiii....manusia manusia...betol betol buat aku rasa aku sedang berhadapan dengan manusia spesies apa pon aku tak tau la....apsal la kau tanak je keje wartawan?erk!tak sesuai...sebab gosip dia melampau dramatik!kalau dia jadi wartawan mau la artis artis kat malaysia nie lagi banyak yang bercerai berai!adoiii......insaflah wahai manusia......takde pekdahnya selain menambah dosa je.....ko faham tak ape tu dosa?????????????ke da tak kenal dosa? sebab tu meroyan buat cerita tak logik logik gini!sudah la...dari kau buat gosip pasal aku, baik kau gi buat gosip pasal PM ke, TPM ke kompem kau boleh famous lepas nie!kau bergosip pasal aku ape yang kau dapat?dosa je kau dapat....sebab??? sebab lagi?sebab kau dah buat F I T N A H! reti???

kalau aku minta doa kat tuhan nie, insyaallah termakbul sebab doa orang yang teraniaya nie dimakbul tuhan! minta tuhan jadikan kau katak puru baru kau tau! pastu aku lenyek kau dengan steamroll! padan muka!memang mati katak la kau!

nasihat aku untuk si penglipulara, nie aku da bagi award baeekkkk punya kat kau, kau jangan la menagih award lagi kat aku...shuh shuh! gi main jauh jauh..gi reka cerita pasal orang lain pulak ok? pasal artis youtube ke???? artis tu babe...aku ni budak kampung yang tak pemes je pon!takde pekdah....ketiak aku dah cukup geli geleman dengan cerita maha lawak yang kau buat!*maharaja lawak pon kalah nie!* terer bapak aku belasah aku setengah mati tanpa meninggalkan kesan lebam mahupon calar! *patot belajar belasah setengah mati tanpa meninggalkan kesan masa aku jadi cikgu!senang nak belasah anak murid!* ;p

x    o    x    o
memang kau menang la..
sebab segala award kau yang bolot!
lepas ni baek gi ngaji al-quran lagi banyak pahala kau dapat!
RETI??????????

2 comments:

  1. Mmm...manusia jenis macamni, mmg la mcamtuh sifatnye...kadang2 tuh, buat cerita camtuh sebab terkenangkan diri sendiri yg mgkn pernah buat mende2 xsenonoh yg die kate orang lain buat tuh...dlm xsedar die buat fitnah kt orang lain sbb die takut orang lain jd cam die dulu...hehe..or...hakikatnye die xsedar diri sndiri lg truk dr org lain yg di katanye tuh... manusia2... ;)

    ReplyDelete
  2. setuju dgnkak dyg....mbe la kan dia cmtu...sbb tu nk mngata org cmtue...snggup jaja cerita yg x pernah wujud...nak lg buat cerita yg sgt2 la dramatiknya....mmg dahsyat....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...