I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 14, 2011

ANNOUNCEMENT!!!! ANNOUNCEMENT!!!!

Assalamualaikum w.b.t.....


hey guys! heylo semua! rindu kat my blog nie...ala muchuk muchuk....mummy so busy la right know! huhuhuhu...nak curi masa juga untuk update my blog kesayanganssss... ;)

okeh!previous entri saya da buat promo pasal DDR atau Dance Dance Revolution yang boleh korang guna untuk kuruskan badan kan? ceh! saya tau!mesti ada yang tak tau apa itu DDR..okeh!kalau tak tau DDR, dance mat tau?atau dalam bahasa ibundanya tikar tarian? tak tau jugak?okeh....scroll down..tengok gambo kat bawah nie!


da tau da?
kalau tak tau juga....den pon tak tau la camne nak nolong korang nie!

ok..previous entri saya announce kat korang, korang boleh beli DDR nie dengan saya dengan harga promo iaitu RM75 included postage within peninsular malaysia and additional charges is needed for delivering to Sabah & Sarawak. saya juga cakap harga promo nie ditawarkan untuk tempoh 1 bulan which is until next month! kan kan kan?ok..saya tak tipu!

but then, apa yang mendukacitakan saya..sob sob sob... :( today we posted out our customers' order. apa yang menyedihkan postage cost da meningkat. nak lagi kotak DDR tu memang besar. luckily tak berapa berat.tapi still the cost is increasing. untuk peninsular malaysia the charge is about RM8++ and for Sabah & Sarawak it will cost you RM14++ for postage only! see...mahal kan?

so, nak niaga takkan nak rugi kan?because of that i can't sell the DDR with promo price! :( so sad..what can i do?so here is the new price...back to normal.. RM80 included postage for peninsular malaysia and additional RM8 for Sabah & Sarawak. sorry guys...no more promo price or discounts...huhuhuhuhu...

x    o    x    o
sekian sahaja announcement untuk entri kali ini....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...