I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

IT'S BEEN 5 YEARS????

bergaduh, bertumbuk *ini tipu*, merajuk, ketawa, menangis, bahagia,break off *tak pernah!*, sedih semua da rasa! alhamdulillah! we made it! officially 5 years since saya dan kamu bersama melayari bahtera percintaan! *aiseh!geli ketiak pulak buat ayat jiwang camnie! ;p*

believe it or not, it's reality.oh!by the way we know each other more than 5 years..tapi officially menjadi sepasang kekasih *muntah lagi! ;p* da 5 tahun! ;) so suka duka, sedih pilu, bahagia sengsara, dan segala obstacles banyak yang da kami rasa dan berjaya tempuhi....apa yang menjadi teras dalam hubungan nie ialah kepercayaan terhadap diri masing masing memandangkan kami undergone PJJ dan yang penting kejujuran dalam hubungan. tiada rahsia antara kami. alhamdulillah...syukur padaMu ya Allah!semoga ikatan di antara kami diperkukuhkan dari hari ke hari...amin.....


so HAPPY ANNIVERSARY (2nd April 2011) MY FIANCE! :) I LOVE YOU MORE THAN YOU KNOW! *wink wink* da 5 tahun rupanya..... ^_^

gambar berdua yang pertama kalinya diambil kat The Mines.
time nie baru 1st year kat UKM ;)
kalau tak silap masa nie new year tahun 2007..
belom officially couple! LOL! :D

2008

2009

2010

2010

until 13 March 2011...hadiah anniversary yang sangat berharga....

bukan cincin ini yang istimewa tapi ikatan disebalik cincin ini....
2 hati kini telah di ikat....simbolik cinta kami...
cincin pon ade 2 hati....walawehhh!!!pandainye cari cincin! LOL! :D

introduce to you guys, my fiance, Mr. Nourhazwan B. Awang Zaini :) 

gadis diluar, sila berpatah hati okeh! he's mine! ;D





I LOVE YOU SO MUCH DARL! :)

semoga tuhan memelihara hubungan kami sehingga ke jinjang pelamin dan seterusnya sehingga ke akhir hayat kami! dan semoga kami dijauhkan dari manusia manusia yang iri hati dengan kebahagiaan dan kegembiraan kami....aminnnnn.....

my dear, thank you so much sebab selalu ada disisi saya setiap masa walaupon hakikatnya kita jauh!thank you so much atas sokongan yang diberikan dalam melalui ups and downs dalam hidup nie!sentiasa menjadi pendengar yang setia bila saya ada masalah, sentiasa gembirakan saya bila saya bersedih....sentiasa menenangkan saya bila saya gundah!dan sentiasa membuatkan saya bahagia bila bersama kamu! :))))

and thank you so much to our family yang sentiasa merestui kami....love all of you! muahs!

x    o    x    o
5 tahun dengan pelbagai obstacles sentiasa mematangkan kami!
*mata mengantuk....sila abaikan kesalahan ejaan mahupon grammar di dalam entri ini...*












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...