I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

RINDU NAK MELALAK LAGU NIE :(

Tetiba rasa rindu sangat nak melalak lagu nie...lagu yang selalu bagi aku dengan rakan rakan Gemmies yang lain semangat yang membara! peerrgghhh!!!i really miss Harvard Suasana Hotel, miss Gemmies HGC04,and really miss all those RTTian...miss our SM (Site Manager), Mr Hisyam...walaupon dulu kitaorang selalu talk behind his back! ;p *erk?kantoi sudaaaa!!!* ;p hampunkan kami Mr Hisyam....kuikuikuikui...

meh layan lagu ni kejap!


sila abaikan photo photo di dalam video tue..sebab memang korang takkan nampak muka aku kat dalam video tue.itu bukan video dari site aku.ntah dari site mana pon aku tak pasti.....aku cilok je dari youtube.yang penting aku dapat share the song.not the pictures! ^_^

logo company ku yang terchenta! ;p





RTTian with part of our trainers

our CEO...
sejak CEO da kawin, no more gath, no more karoks!
SELAMAT PENGANTIN BARU bos!


kami kanak kanak riang! ;p
sekian....

x     o     x     o
teruja dengan benda baru aku baru dapat tadi....
nak p explore dulu.....hehehehe












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...