I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

TETAP MENJADI CINTA HATIKU!

mula mula dikeluarkan mesin nie saya da mula jatuh cinta! ouch! i'm falling in love with it! damn! masa tue sekolah lagik! *sighs* kompem tak mampu nak miliki....sebab niat di hati biarlah dapat dengan hasil usaha sendiri! ape jadah nak dabik dada kau ada kereta kalau kereta tue mak bapak kau yang beli! takde feel babe! bagus kau usaha dengan tulang empat kerat kau lepas tue kau dapatkan apa yang kau nak dengan duit ringgit dan titik peluh kau! itu lebih bermakna! 

maybe sejak kecik saya memang dah di ajar macam nie!even nak pakai handphone i used my saving! takde nye  'abah, nak RM1k..nak beli handphone!'...lempang mau? eh!tipu!memang la abah takkan lempang sebab minta handphone sebijik! tapi tue la...maybe dari kecik da biasa diajar tentang kesusahan hidup!so nak apa benda pon cari duit sendiri! so dari time sekolah, dari secabok cabok handphone yang saya guna yang boleh buat baling kat anjing sampai la secanggih canggih handphone yang ada sekarang nie walaupon belom lagi diupgrade ke iphone 4 ataupon berry hitam sekali pon, ianya adalah hasil titik peluh saya cari duit sendiri! apa lagi nak tadah tangan merayu simpati minta kat encek boyfriend belikan handphone canggih sejibik kan? memang lagi tak la....sebab dia hanyalah boyfriend saya je....kalau da jadi laki tue kot la saya nak merayu merengek kat dia! i'm not that type ok? yang suka ambik kesempatan ke atas boyfriend yang baik hati! nak lagi type yang ugut 'kalau u tak belikan ape i nak, kita PUTUS!'...hurrrmm...kalau saya jadi lelaki, da lama saya say good bye kat perempuan jenis macam tue! blurrgghhh!!!!! peh-lis la kau perempuan yang mengada tak sedaw diri! eh! teremo pulak disitew! ;p nasihat saya untuk lelaki lelaki di luar sana, kau tinggalkan je pompuan pompuan jenis macam nie....belum pape dia da nak kikis kau kaw kaw!last last ape kau dapat??? tepuk dada tanya akal fikiran kau!

okeh!back to the track! cinta hati saya pada mesin yang bernama NEO nie sebenarnya sampai ke sekarang masih kekal dalam hati!aiseh!kenapa?sebab mesin nie so sporty!walaupon saya nie nampak je macam ayu, tapi dalam hati siapa yang tau??? :D benda benda camnie la yang diminati!

kalau ada duit, da lama booking yang nie!
nie IRNA punya, jangan jual kat orang lain! ;p
N E O CPS tue babe! T___T

serious jatuh cinta tahap gaban kat mesin nie!teringat peristiwa dibagi peluang bawa N E O 1.3, drove from Kedah to KL. sempat racing dengan N E O 1.6 dipandu sorang mamat.akibat mamat tue hangin tengok 1.3 nie dipandu seorang gadis ayu iaitu saya la! *muntah ramai ramai* dan take over 1.6 dia pulak, bermulalah episod racing atas highway dari Tapah ke Sungai Besi...kakakaka...nak pulak co-pilot sangat memberi perangsang supaya saya racing dengan 1.6 itu! naseb surat saman tak sampai!kalau tak, bubbye duit ku melayang! ;p tapi memang mamat 1.6 tue tak boleh blah!siap turunkan tingkap jenguk gadis ayu yang pandu 1.3...tercabar kau?? ;p masa tue la test skills menyelit nyelit dicelah mesin mesin yang lagi besar, panjang dan gaban! ;p bole tahan juga rupanya skills saya! :D sampai orang belakang terkejut kami sampai KL lebih awal dari jangkaan...mau tak awal!sebab racing atas highway! kuikuikuikui...... ^_^

dipagi ari baru je nak check FB, tetengok da kena tagged kat mesin nie!lihat di bawah!

suspension,brakes, and handling parts semua already tuned up by R3...enjin pun stage 2 punya tuning...wuuuaaarrrggghhhhhh!!!!!in the future kalau ade rezeki nak pakai nie boleh tak agak agak?

sekali suami saya cakap, ''awak jangan mengada ngada!tolong jadi gadis ayu sikit okeh!'' =.=' 

erk?first anniversary nak claim hadiah nie bole? ;p hahahaha....ape pon, mesin nie tetap cinta hati pengarang jantung saya.....kalau pon tak mampu atau tak boleh nak miliki, biarlah saya simpan dia jauh di lubuk hati saya yang paling dalam...cewaahhh!!!!!sebab lepas kawin kena jadi seorang wanita yang betul betul lemah lembut dan ayu! bluueerrrkkkk!!!! ;DDD ok, bye!

x    o    x     o
walaupon da ada pilihan hati yang lain, N E O tetap dihatiku!
hihihihihi.... 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...