I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

NOW I BELIEVE YOU, BUDDY!

hari tue ada chat dengan member matrik..cerita pasal something.and we shared some experiences. she already undergone a phase in her life which is normally people will undergo this phase too...same goes to me!cuma dia lagi awal. saya lewat sikit dari dia! tapi birthday kami sama!tibeeeee je kan?

dia ada cerita pasal something.tapi saya buat tak endah!sebab masa tue i was like 'itu kau...aku tak!'. macam saya tak yakin la dengan apa dia bagitau. bagi saya, itu apa yang dia alami. saya takkan la! dengan confident nya la masa tue fikir saya takkan hadapi atau alami apa yang dia alami dan tempuhi.

nah!!!!! sekali sekarang i need to say, 'hey buddy!i'm totally agree with you!'. saya juga alami apa yang awak alami dulu! owh! damn! i swear this is really hard for me! T____T OMG! ya tuhanku, bantulah hamba-Mu ini.. :'( tuhan aje yang tau ape yang bergelodak sekarang nie!huhhuuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...