I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

KISAH SI BUNGA

alkisah, pada suatu hari saya telah diminta oleh seseorang untuk study 1 video nie..kunun kunun untuk next outing nak buat part part macam yang ada dalam video tue la...owh! before that, 'hi TIFA!' ;p tunjuk patung TIFA dulu la...


oh TIFA! ;D

ok..sambung cerita..dalam video tue ada part TIFA terbaring dicelah celah bunga..memang scene yang cantik!nak lagi ada CLOUD kan! aiseh!berangan seminit! ;p

ok..sambung lagi...lepas tue seseorang nie pon beria ia la cerita kat saya alangkah bagusnya kalau dapat shoot kat tempat yang ada bunga tue...apakah bunga tue???dia cakap bunga yang kat dalam video tue la....nie bunganya....

cantik tak????cantik kan?

nie lagi...

lagi.....

dan lagi......

wahhhhhh!!!! sangat meruntun perasaan saya dapat bergolek golek ala ala TIFA *erk?TIFA tak golek pon?* kat rimbunan bunga bunga tulip nie! T___T

eh!chop!play back video tadi...mencari cari mana part TIFA baring kat celah celah bunga tulip?mau dekat 10 kali lebih saya cari scene tue...tapi tak nampak batang daun bunga tulip pon! apa lagi nak nampak bunga tulip kat dalam video tue!yang saya jumpa, hanya la bunga nie!

ini.....

dan ini...

dan tiada lain, hanya ini!

'erk....awak...saya tak nampak pon bunga tulip dalam video tue? bunga lili ade la!'.

'owh..yeke?saya hentam je sebenarnya!saya rider, mana la nak kenal bunga!'. LOL! :D *ayat lebih kurang la....ayat sebenar da lupa!* ;p

punya la saya feel duk baring baring kat celah celah bunga tulip yang cantik dan wangi, siap play that video cari scene TIFA baring kat bunga tulip dekat 10 kali! tapi tak jugak jumpa...yang nampak bunga lili adala...okeh! choiiiiii!!!!! orang tue tak kenal mana satu TULIP mana satu LILI rupanya! LOL! bunga taik ayam kenal tak? ;p ok...bye! hahhaaha

x    o    x    o
lesson learn, before u feel, better you do some research! 
lalalalalalala~~~ v(^_^)/












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...